Компанія BioWare нещодавно поділилася з шанувальниками серії свіжою інформацією про те, які саме поліпшення отримає ремастер Mass Effect: Legendary Edition.
Серед головних змін можна очікувати поліпшені текстури й моделі освітлення. Також зміни торкнулися моделей персонажів і поліпшення анімації. Ультрасучасної графіки від цього ремастера чекати не варто, але таки візуальна складова помітно покращиться. Реліз ремастера Mass Effect: Legendary Edition відбудеться вже 14 травня. Трилогія вийде на ПК, Xbox One і PS4. Крім того, її можна буде запустити в режимі сумісності на Xbox Series X/S та PS5.
Також BioWare опублікувала в Мережі докладний список геймплейних змін і поліпшень, які отримає ремастера Mass Effect. Наприклад, в оновленій версії першої частини розробники змінили бойову систему так, щоб наблизити її до інших частин серії. Також скорегували точність для всіх видів озброєнь. При цьому зміни торкнулися камери прицілювання. Крім цього, змінився баланс у битвах із рядом босів і ворогів, а також покращилася керованість всюдихода M-35 «Мако» і його можливості — тепер щити всюдихода відновлюються швидше.
Розробники уніфікували варіанти кастомізації Шепарда при створенні персонажа, з’явилися нові варіанти для персоналізації. Крім цього, оновилися досягнення у всіх частинах серії, і гравцям будуть доступні озброєння та броня з DLC-наборів. Їх можна отримати, досліджуючи локації, або у торговців. ПК-версія ремастера отримає нативну підтримку геймпада та співвідношення сторін екрана 21:9. Також розробники поліпшили звук в усіх частинах трилогії.
Читайте також:
Джерело: wccftech