У травні 2019 року українці отримали можливість переходити між операторами мобільного зв’язку зі збереженням номера. Регулятор підбив перші підсумки послуги «Перенесення номерів».
Як повідомили в Нацкомісії з регулювання в галузі зв’язку та інформатизації, за перші три місяці після впровадження цього сервісу фахівці відзначають, що він користується стабільним попитом. Водночас у Нацкомісії повідомили, що на цей момент кількість абонентів, які скористалися такою можливістю, не настільки велика.
- «Київстар» розширив покриття 4G у декількох областях України
- В Україні визначилися із запуском зв’язку 5G
За офіційними даними, за три місяці свої номери перенесли близько 15,2 тис. осіб. У цілому чиновники відзначають, що загальна динаміка користування послугою відповідає аналогічному досвіду європейських країн.
Цікаво подивитися на картину в розрізі того, який з великих національних мобільних операторів виграв від впровадження послуги «Перенесення номерів». Так, «Київстар» за тримісячний період позбувся 6769 абонентів, а придбав 5054. Таким чином, відтік користувачів смартфонів склав 1715 осіб. Компанії «Vodafone» майже вдалося зберегти всіх своїх абонентів, оскільки відтік склав усього 7 осіб (5151 пішли та 5144 прийшли). А ось у виграші від послуги «Перенесення номерів» виявився оператор «Lifecell». Від нього пішли 2943 абонента, а прийшли 4548 нових користувачів. Таким чином, приріст склав 1605 осіб.
Джерело: nkrzi