Агентство IDC опублікувало аналіз ринку смарт-годинників і фітнес-трекерів за другий квартал поточного року. Носимі пристрої, як і раніше, ідуть на зростання.
За підсумками другого кварталу 2019-го у світі було продано 34,2 млн одиниць носимої електроніки. Порівняно з аналогічним періодом минулого року зафіксовано зростання продажів на 28,8%. Як повідомляє агентство International Data Corporation (IDC), лідерами цього ринку є п’ять великих виробників – Xiaomi, Apple, Huawei, Fitbit і Samsung. На їх колективну частку припадає 65,7% усього ринку. Відзначається, що ця цифра зросла на 12% за останній рік.
За словами менеджера з досліджень IDC Джітеша Убрані, одним з ключових факторів, що впливають на популярність носимих пристроїв, є їх спрямованість на здоров’я користувача. А другим вирішальним моментом стали мобільні платежі – дві з п’яти сучасних моделей смарт-годинників і смарт-браслетів зараз підтримують NFC.
Лідером за кількістю проданих одиниць смарт-годинників і фітнес-трекерів стала компанія Xiaomi. Аналітики особливо відзначили, що своїм успіхом цього року бренд зобов’язаний випуском Mi Band 4, який став улюбленцем людей за розумне співвідношення функцій і вартості гаджета.
На другій позиції вказана американська корпорація Apple. Але тут слід зупинитися детальніше. За кількістю проданих пристроїв компанія дійсно взяла «срібло» рейтингу IDC. Але при цьому вона випередила всіх конкурентів за доларовою вартістю, оскільки середня ціна продажу Apple Watch протягом другого кварталу склала $448. Плюс, днями виробник презентував Apple Watch Series 5, який допоможе зберегти бренду лідируючі позиції на ринку смарт-годинників. Аналітики IDC прогнозують, що до кінця 2019 року продажі «яблучних» годинників виростуть на 10,8%, і за компанією буде 38,9% ринку.
- Back To School 2019: Топ-10 кращих смарт-годинників та фітнес-трекерів
- Ринок смарт-годинників: справи Apple та Samsung пішли вгору
На третьому місці знаходиться китайська компанія Huawei. Її успіх фахівці вбачають у тому, що вона представляє на ринку відразу два бренди. Для масових споживачів випускають гаджети під ім’ям Huawei, а конкретно на молодь спрямовані пристрої Honor.
Четверту позицію займає Fitbit. Ця компанія продемонструвала не дуже велике зростання через слабкий інтерес покупців до моделі Versa Lite. Але потім положення бренда вирівняли моделі Inspire і Versa 2. А замикає п’ятірку лідерів Samsung. Експерти відзначають стабільний попит на фітнес-трекери Galaxy Fit та Galaxy FitE, а також смарт-годинник серії Galaxy Watch.
За прогнозом експертів IDC, до кінця року носимі пристрої продемонструють подальше зростання, і обсяг продажів досягне 152,7 млн одиниць. За підсумками 2019-го може відбутися зростання на 21,7%, порівняно із загальними продажами 2018 року.
Джерело: idc