Новини

Мобільний застосунок Алло: редизайн та нові функції

Впродовж року команда Алло працювала над удосконаленням мобільного застосунку Алло, щоб робити покупки в ньому стало ще простіше. Тож застосунок маркетплейсу отримав оновлені дизайн та функціонал, щоб клієнти в кілька кліків замовляли бажане та закривали питання. Роботи ще тривають, але зовнішній вигляд та функціонал застосунку вже зазнали змін, а юзабіліті значно покращилося.

Активні користувачі вже помітили, що зазнав змін головний екран. Тепер у блоці «Найкращі пропозиції» зібрано акції, пропозиції та товар дня, а в блок «Головне» винесено важливі сервіси — Алло Гроші, Алло Сервіси, Алло Обмін, Подарункові сертифікати та Експерт Онлайн. 

Що змінилося у застосунку?

  • Каталог товарів тепер відповідає кращим практикам мобільного дизайну, збільшено швидкість завантаження та перероблено навігацію. Повністю змінено структуру категорій. Клієнти отримали додаткову опцію пошуку потрібних товарів у тематичних блоках Game zone, Apple, Xiaomi та Samsung. 
  • Перероблено пошук товарів, а також значно покращено користувацький досвід: відтепер можна одразу повідомити про проблему, якщо  під час пошуку щось пішло не так. 
  • У списку товарів користувачам одразу доступна інформація щодо суми знижки, також з’явилася можливість сортувати товари за новим фільтром – розміром знижки. 
  • На картці товару можна відразу побачити подарунок, якщо такий передбачено при покупці. З’явилася можливість порівнювати моделі між собою. У блоці «Доставка» розділено самовивіз, поштову доставку та доставку в поштомати. Клієнти можуть побачити всі можливі пропозиції щодо кредитування покупок. Сервіс відеоконсультацій
  • Експерт Онлайн  тепер  відкривається безпосередньо з картки товару. 
  • Спрощено оформлення замовлення: тепер в полях оплати та доставки відразу вказано дані з попереднього замовлення клієнта – це особливо зручно для тих, хто регулярно здійснює покупки в Алло..
  • В деталях замовлення клієнти можуть отримати електронний чек та дізнатися все про магазин, куди замовлено доставку: графік роботи та адресу, причому з можливістю прокласти до нього маршрут. А ще можна і керувати замовленням, зокрема скасувати його чи продовжити зберігання. 
  • Крім того, перероблено й оптимізовано старт застосунку, реалізовано підтримку Apple Vision Pro, а також запроваджено генерацію QR-коду для швидкого отримання замовлення в магазині.

    Переробку та вдосконалення основного функціоналу застосунку заплановано на наступний рік. Ці зміни покращать досвід мобільного шопінгу для лояльних та нових покупців  маркетплейсу. 

Застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року. Загалом користувачі завантажили його 7 мільйонів разів. Торік застосунок став повністю україномовним. У застосунку можна дізнатися про акції, знижки, найвигідніші пропозиції та отримати спеціальні знижки при купівлі товарів. У поточному році користувачі найчастіше купували павербанки ємністю 20 000 мА•год, бездротові навушники, смартфони, фітнес-браслети, приставки Smart TV та смартгодинники. 

Алло — маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.

Відкрий Алло – закрий питання.

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано