Кіно/серіали Статті

Що подивитися в кіно – прем’єри з 11 по 17 липня 2019 [+РОЗІГРАШ]

А ось і черговий четвер. Це означає, що вихідні вже поблизу, а український прокат поповнюється кількома новими фільмами. І цього тижня список новинок представлений продовженням франшизи «План втечі» з Сильвестром Сталлоне на передньому плані, комедією про парочку талановитих аферистів, які спеціалізуються на предметах мистецтва, трилером про хижаків, що атакують розбиту ураганом Флориду, військово-історичним фільмом про порятунок жителів зоопарку, кримінальною комедією про те, чим небезпечна професія таксиста, а також сімейною картиною про хлопчика Ремі, яка знята на основі книги Гектора Мало.

Але прем’єри – прем’єрами, а розіграш квитків до мережі кінотеатрів «Мультиплекс» у нас іде повним ходом. Липневий розіграш проходить з 04.07.2019 по 31.07.2019, за підсумками якого п’ять переможців традиційно отримають по 2 квитки-запрошення на будь-який сеанс.

Для участі потрібно:

  1. Заповнити форму учасника, яку ви знайдете в кінці цієї статті
  2. Підписатися на Telegram-канал Алло, щоб дізнатися про результати розіграшу першим

План втечі 3

Что посмотреть 11-17 июля – План побега 3

Професійний «втікач» з найнафаршированіших в’язниць Рей Бреслін знову береться за діло. Команду Бресліна через Інтерпол знаходить один впливовий китайський бізнесмен. Його дочка викрадена й утримується в одній з в’язниць США, які дуже пильно охороняють, – «Пункт Диявола» – в яку потрапити, так само, як і вибратися з неї, майже неможливо. З планом порятунку може впоратися тільки Рей, який знаходив вихід і не з таких колотнеч. У головних ролях – беззмінний Сильвестр Сталлоне, Дейв Батіста і 50 Cent.

Хижаки

Что посмотреть 11-17 июля – Хищники

Флориду накриває потужний ураган. Поки штат заливає водою, а все населення в паніці евакуюється, Хейлі відправляється до епіцентру катастрофи, щоб знайти свого батька. Коли дівчина добирається до свого будинку, вона знаходить батька пораненим, а вода, яка швидко прибуває, стає для них перешкодою до спасіння. Чекаючи на допомогу рятувальників, Хейлі й уявити собі не могла, що потоп представляє далеко не найбільшу загрозу їхньому життю.

Мистецтво обману

Что посмотреть 11-17 июля – Искусство обмана

Іван – чарівний злодій предметів мистецтва, що ховається під личиною арт-консультанта. Це «ремесло» зовсім не до душі Івану й він хоче вийти з гри. Але він ще не виплатив усю суму боргу свого батька, тому йому належить провернути ще одну справу, щоб нарешті покінчити з криміналом. І в останній афері до нього приєднається Еліза – тямуща модель з неабиякими акторськими здібностями.

Водій для копа

Что посмотреть 11-17 июля – Водитель для копа

Комедійний бойовик Майкла Дауса розповідає про скромного емігранта Стю, який працює водієм Uber. Приїхавши на черговий виклик і сподіваючись отримати п’ять зірочок за поїздку, Стю «підбирає» копа, який знаходиться на завданні та йде слідом небезпечного злочинця. На громилу-поліцейського та нещасного таксиста, як Допіндера й Дедпула, чекає чумовий день з погонями за поганими хлопцями, стріляниною й вибухаючими автомобілями. У головних ролях – Дейв Батіста (так, знову він) і Кумейл Нанджіані.

Пригоди маленького Ремі

Что посмотреть 11-17 июля – Приключения Реми

В основі сімейної картини Антуана Блоссом лежить книга Гектора Мало «Без сім’ї», яка була написана в 1878 році. Хлопчик Ремі збігає від прийомних батьків, які хочуть віддати його до дитячого притулку. Від погоні його рятує старець Віталіс, який разом з цирковою собакою й маленькою мавпочкою заробляє на хліб невеликими виставами. Тепер Ремі подорожує Францією разом з цією невеликою бродячою трупою, вчиться співати, щоб допомогти своїм новим друзям, а також шукає своїх справжніх батьків.

Зоопарк

Что посмотреть 11-17 июля – Зоопарк

1941 рік, Белфаст. До столичного зоопарку доставляють маленьке слоненя, за яким доглядає працівник зоопарку Джордж Холл і його син Том. Але Друга Світова в самому розпалі, місту загрожує бомбардування, а Холла-старшого забирають на фронт. Тепер Тому разом зі своїми друзями доведеться самостійно піклуватися про слоненя й врятувати його від військових, які хочуть знищити всіх потенційно небезпечних тварин із зоопарку.

Приємного перегляду!

Конкурсна форма

Правила конкурсу

  1. Розіграш діє з 04.07.2019 р. по 31.07.2019 р. на території України, в кiнотеатрах “Multiplex” у наступних мiстах: Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон, Харків, Хмельницький, Житомир, Кривий Ріг, Маріуполь, Рівне, Чернігів, Полтава. Обов’язкові умови для участі в акції: необхідно одноразово заповнити форму для зворотнього зв’язку, вказавши свої фактичні прізвище, ім’я, по батькові, а також інші дані, що передбачені цією формою.
  2. За результатами розіграшу переможці отримають «приз». Під «призом» у рамках цієї акції розуміється можливість придбати запрошення на фільм за ціною 1 (одна) гривня. Кількість призів: 10 шт. Усього переможців – 5 (п’ять). Кожен переможець отримує 2 (два) запрошення на фільм. У кожному запрошенні – унікальний код для отримання одного квитка. Один код може бути використаний 1 раз. Термін дії подарункових квитків по 10.08.2019 р. Коди не діють на IMAX. Клієнт має право відвідати будь-який сеанс у кінотеатрі мережі “Multiplex”. Для цього необхідно надати код із запрошення в касу кінотеатру “Multiplex”. У випадку, якщо після обміну коду на білет усі місця в залі на обраний сеанс виявляться зайнятими, то код можна використати на іншому сеансі цього ж фільму. Під “призом” розуміється товар, який надається клієнту в якості рекламного продукту. Отримання рекламного “призу” не дає право клієнту на повернення грошових коштів за цей “приз” або обмін на аналогічний. Мета надання рекламного “призу” клієнту – реклама товару різноманітними засобами (на добровільних засадах), на власний розсуд клієнта. Якщо на момент розіграшу подарунок буде відсутній на складі, то “приз” може бути замінений на рівноцінний на розсуд Організатора.
  3. Право на отримання “призу” (у разі виграшу) мають повнолітні учасники й неповнолітні за умови письмової згоди батьків (усиновлювачів) або піклувальників. В акції можуть брати участь учасники, які проживають на території України таі згодні з умовами цієї акції.
  4. У конкурсі не можуть брати участь співробітники та представники Організатора та будь-якої іншої компанії, залученої до проведення Акції, близькі родичі вищевказаних осіб, а також юридичні особи.
  5. Порядок визначення переможця акції. Серед усіх учасників, які виконали умови цієї акції (станом на 31.07.2019 р.), буде проведений розіграш “призу”, який відбудеться протягом трьох робочих днів. Розіграш буде проведений за допомогою незалежного сервісу random.org. Процес проведення розіграшу буде опублікований на сайті blog.allo.ua та в telegram-каналi Алло. Переможцю буде додатково направлене повідомлення на адресу його електронної пошти. Результат розіграшу є остаточним і переграванню не підлягає, у тому числі в разі втрати переможцем свого права на отримання “призу”.
  6. Порядок отримання “призу”. “Приз” може бути відправлений на електронну пошту переможців, адресу якої вони нададуть. У разі перемоги неповнолітнього, для отримання “призу” необхідно представити письмову згоду батьків на участь в даній акції, а також згоду на отримання “призу” акції (ці документи відправляються переможцем у відсканованому вигляді у відповідь на повідомлення від організатора про виграш). Важливо пам’ятати, що відправка “призу” буде здійснена на зазначені переможцем дані (ПІБ, мобільний телефон, адреса). Для отримання “призу” переможець повинен пред’явити документ, що підтверджує його особу.
  7. Зручний варіант отримання “призу” переможець зможе вказати, відповівши на отримане від організаторів повідомлення. Якщо переможець не відреагує на отримане повідомлення протягом п’яти календарних днів і/або не надасть дозвіл батьків (усиновлювачів) у той же термін у порядку, передбаченому пунктом 3 цих правил, останній втрачає своє право на отримання призу.
  8. Організатор акції не несе відповідальність за дії третіх осіб, які призвели або можуть призвести до блокування сайту, за допомогою якого можлива реєстрація для участі в цьому розіграші.
  9. Організатор розіграшів не несе відповідальності за технічні збої, які не залежать від його волі й вплинули на хід проведення розіграшу.
  10. У разі виникнення будь-яких суперечок щодо тлумачення умов проведення розіграшів офіційним визнається тлумачення Організатора, яке є остаточним та обов’язковим для всіх учасників розіграшу та не підлягає оскарженню. Термін проведення та умови акції можуть бути змінені за рішенням організатора (ТОВ “АЛЛО”).

Беручи участь у зазначених вище розіграшах, учасники дають свою згоду Організатору ТОВ «АЛЛО» на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптації, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених їм даних, а саме: ПІБ, електронна пошта, телефон, адреса, з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, а також дає свою згоду на передачу (поширення) його даних ТОВ «НОВА ПОШТА» (ЄДРПОУ 31316718), іншим транспортно-експедиторським і кур’єрським організаціям та іншим третім особам (без обмеження) на розсуд ТОВ «АЛЛО». Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Учасником.

Власником наданих Учасником персональних даних є ТОВ «АЛЛО», місцезнаходження: 49044, м. Дніпропетровськ, вул. Барикадна, 15-А. База персональних даних «Клієнти» знаходиться за адресою ТОВ «АЛЛО»: 49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, 15-А.

Суб’єкт персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», має право:

  1. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом.
  2. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
  3. На доступ до своїх персональних даних.
  4. Отримувати не пізніше, ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних.
  5. Пред’являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних.
  6. Пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.
  7. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи.
  8. Звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду.
  9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
  10. Вносити застереження про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди.
  11. Відкликати згоду на обробку персональних даних.
  12. Знати механізм автоматичної обробки персональних даних.
  13. На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

Вам також сподобається

1 коментар
  1. Юрий 6 років назад

    Хочу выиграть билеты

    Відповісти

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано