Пошуковий гігант Google відкриває повний функціонал сервісу “Товарні оголошення” для українських торговельних компаній. Деякий час він працював у тестовому режимі й був доступний обмеженому відсотку користувачів в Україні.
Багато часу займав підготовчий етап до запуску торгових оголошень, пов’язаний з мовними налаштуваннями. Важливо було впевнитися в тому, що запити українською та російською мовами будуть коректно оброблятися. Тепер представники компанії оголосили про поступове нарощування обсягів трафіку й відкриття повноцінного функціоналу товарних оголошень Google для вітчизняних рекламодавців. Україна приєдналася до 43 країн світу, де сервіс вже працює.
Щоб оцінити переваги нового для українського ринку інструменту просування в Мережі, необхідно створити персональний аккаунт у Google Merchant Center. Продавці можуть використовувати торгові кампанії для рекламування конкретних товарів, що продаються на інтернет-сайтах або в стаціонарних магазинах. Основний натиск робиться саме на товар і повну інформацію про нього, що включає дані про його характеристики, функціональні можливості, вартість та назву магазину.
У результаті досліджень фахівці Google прийшли до висновку, що подібні інформативні товарні оголошення знаходять більший відгук у потенційних покупців. Ще до кліка по оголошенню людина отримує максимальну інформацію про товар, а, значить, на сайт переходить вже зацікавлений клієнт.
Вигоду обіцяє новий сервіс і покупцям. Торгові оголошення Google організовані так, що людині на його запит видається кілька схожих між собою товарів, з яких він зможе вибрати найпідходящіший за характеристиках та ціною.