Відомий виробник аудіотехніки Bose заявив про намір закрити свої магазини в США, Європі та інших регіонах. Бренд переорієнтується на онлайн-продажі.
Електронна комерція бурхливо розвивається, і багато виробників відкрили власні онлайн-магазини й з’явилися на популярних торгових майданчиках у Мережі. У випадку з Bose ситуація стає ще кардинальнішою, адже компанія вирішила закрити добру половину своїх фізичних магазинів. У найближчі кілька місяців закриються всі оффлайн-магазини в США, Австралії, Японії та країнах Європи.
У компанії це пояснили тим, що більшість навушників, колонок та аудіосистем Bose купують онлайн. Це зробило утримання фізичних магазинів витратною справою. Тому у вищезазначених регіонах закриють 119 фірмових торгових точок. Водночас виробник поки не готовий повністю розпрощатися з магазинами по всьому світу. Повідомляється, що оффлайн-формат залишиться в Китаї, ОАЕ, Південної Кореї, Індії та кількох країнах Південно-Східної Азії.
Також читайте:
Джерело: gizmochina