Аналітики з агентства Counterpoint Research представили результати третього кварталу на ринку навушників. True Wireless-навушники користуються величезною популярністю.
За даними експертів, за третій квартал поточного року у світі було продано 33 млн одиниць таких гаджетів на загальну суму $4,1 млрд. Порівняно з відповідним періодом минулого року відбулося зростання на 22%. Лідерство в цій сфері поки зберігається за Apple. На думку аналітиків, інтерес до бренда підстьобнули AirPods другого покоління. Хоча в цілому позиції Apple злегка похитнулися, оскільки її частка на ринку скоротилася з торішніх 53% до 45%. Але переживати компанії поки нема про що, оскільки найближчий конкурент знаходиться від неї далеко позаду.
Ще нещодавно True Wireless-навушники компанії Samsung користувалися непоганим попитом, що забезпечувало їй друге місце на цьому ринку. Але зараз її частка становить лише 6%, і південнокорейському бренду довелося посунутися на третє місце. А «срібло» дісталося Xiaomi з 9% ринку. За даними аналітиків Counterpoint Research, успіх компанії забезпечується популярністю її бездротових навушників у Китаї. Особливо експерти виділяють доступну модель Redmi Airdots, яка підстьобує продажі бренда.
Нещодавно на ринку з’явилися нові True Wireless-навушники AirPods Pro, Amazon Echo Buds, Microsoft Surface Earbuds і Jabra Elite 75t. На думку експертів, вони ще більше підвищать інтерес до продуктів цього сегмента.
- Огляд Apple AirPods Pro — кому підійдуть?
- Що інноваційного у TWS-навушниках AirPods Pro від Apple?
- Чи можуть Huawei FreeBuds Lite бути доступною альтернативою AirPods?
Крім того, на четвертий квартал припадають Чорна п’ятниця, різдвяні та новорічні розпродажі, що обіцяє ще більше зростання доходів. Аналітики агентства прогнозують, що в цілому за весь 2019 рік буде продано близько 120 млн одиниць True Wireless-навушників.
Джерело: counterpointresearch