Через тиждень після перезапуску гри Fortnite з другою главою, в Epic Games поділилися даними про успіх прем’єри. Перегляди в соцмережах зашкалювали.
Розробники зробили старт другого розділу гри дійсно незабутнім. Напередодні цієї події геймери не могли два дні грати, оскільки їм влаштували перерву – замість геймплея на екрані з’явилася «чорна діра». Ця подія, яку офіційно назвали просто «Кінець» та яка відкрила 11-й сезон Fortnite, зібрала рекордну кількість глядачів у Twitter і Twitch. Повідомляється, що на платформі Twitch понад 1,7 млн осіб одночасно дивилися офіційний стрим Fortnite або стрими популярних геймерів, які пов’язані з цією подією. У Epic Games відзначили, що це був рекорд на цій платформі для відео в одній ігровій категорії.
У Twitter перезапуск королівської битви став найпопулярнішою ігровою подією, що зібрала 42,8 млн переглядів. У цілому користувачі соцмережі подивилися 50,7 млн мінут відео з цієї події. У Epic Games повідомили, що був досягнутий показник в 1,4 млн одночасних глядачів. На YouTube, найбільшим із трьох майданчиків, по всіх каналах нарахували 4,3 млн одночасних глядачів. Цьому показнику, звичайно, далеко до рекорду, але теж дуже добре.
- Студію Telltale Games воскресили з мертвих
- Red Dead Redemption 2 для ПК – найдосконаліша версія гри
- Гра Call of Duty: Mobile встановила абсолютний рекорд
Можливо, друга глава вдихне нове життя в Battle Royale, оскільки аналітики відзначають, що справи в гри йдуть не так вже чудово. За даними агентства Superdata, безпосередньо перед стартом другого розділу доходи від Fortnite досягли найнижчої точки з моменту запуску королівської битви. Вереснева виручка від гри на всіх платформах (ПК, консолі та мобільна версія) знизилася на 43%, порівняно з вереснем минулого року.
Джерело: theverge