На тлі депресивного ринку смартфонів, вже який рік набирають популярність смарт-годинники. Аналітики підвели підсумки першого кварталу 2019 року в цій сфері.
Якщо моделі iPhone стрімко втрачають частку на ринку смартфонів, то у сфері «розумних» годинників у компанії Apple все добре. За даними фахівців аналітичного агентства Counterpoint Research, за підсумками першого кварталу поточного року за брендом закріпилися 35,8% ринку. При цьому продажі «яблучних» годинників виросли на 49%, у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Популярність Apple Watch Series 4 не може поки перебити ніхто з конкурентів.
- Продажі смарт-годинників досягли рекордного рівня – у фаворі Apple
- Google всерйоз націлився на ринок носимих пристроїв
- На стилі: вибираємо носиму електроніку за дизайном і функціональністю
Виробником, який хоча б у перспективі може поборотися з Apple за перше місце в цій сфері, є Samsung. Компанії вдалося майже неможливе – буквально воскреснути на ринку смарт-годинників разом з випуском серії Galaxy Watch. Зараз за південнокорейським гігантом значиться 11,1% ринку. А продажі його моделей виросли на 127%, у порівнянні з першим кварталом 2018 року. За компанією Fitbit значиться частка в 5,5%. А Huawei після випуску моделі Watch GT вдалося роздобути 2,8% ринку, хоча минулого року цього китайського виробника й зовсім не особливо брали до уваги.
Хоча треба визнати, що не всім компаніям вдається успішно вести справи. Так, Fossil, Garmin, Amazfit і Imoo навпаки відчули зниження продажів своїх гаджетів протягом першого кварталу 2019-го. Але в цілому смарт-годинники зараз є однією з найшвидше зростаючих сфер. У цілому за перший квартал було продано на 48% більше пристроїв, аніж за відповідний період минулого року.
Джерело: engadget