Компанія Microsoft опублікувала звіт про доходи за другий квартал 2019 фінансового року.
Microsoft оголосила квартальні результати, з яких ви можете дізнатися деяку цікаву інформацію. Перша, напевно, найважливіша, стосується ігрових консолей, а друга – комп’ютерного ринку, де вплив Google на продажі комп’ютерів і ліцензії Windows OEM стає все помітнішим. Продажі програмного забезпечення та послуг принесли відділу Xbox дохід у розмірі $4,23 млрд, незважаючи на загальне падіння продажів самих пристроїв.
Ігровий дохід Microsoft зріс на 8% у другому фінансовому кварталі, який Сатья Наделла, президент компанії, назвав «найкращим кварталом в історії компанії з точки зору доходів від відеоігор». Виручка компанії склала $32,5 млрд, а чистий прибуток – $8,4 млрд, що є збільшенням у порівнянні з $28,9 млрд минулого року та збільшенням на $7,5 млрд за цей період.
Прибуток Microsoft від відеоігор в останньому кварталі 2018 року склав $4,23 млрд. Однак це поліпшення не пов’язане зі збільшенням продажів устаткування. Компанія відзначила зниження інтересу до пристроїв на 19%, що частково може бути пов’язано з тим, що консоль Xbox One X була вперше представлена в зазначений період. Переважна більшість доходів ігрової компанії була отримана за рахунок програмного забезпечення і послуг, які склали 31% збільшення доходів, завдяки поєднанню сторонніх ігор з продажами, предоставенних у рамках сервісів Game Pass і Xbox Live Gold. Вдалося залучити рекордні 64 млн зареєстрованих користувачів консолі в святкові дні.
Нагадаємо, що цього року Microsoft планує запустити перші випробування свого хмарного сервісу Project xCloud, який був анонсований минулого року. У розмові з інвесторами Сатья Наделла зазначив, що тестування xCloud запустять «пізніше цього року». Хмарний геймінг може стати новою золотою жилою для компанії, оскільки вона вже займає домінуюче місце на ринку хмар і серверних технологій. Потужна інфраструктура дозволить Microsoft створити якісний сервіс, доступний у багатьох країнах.
Microsoft оголосила, що виручка від продажів Surface зросла на 39%, а виручка від послуг Intelligent Cloud – на 20%. Об’єднуючи це з доходами від консольного ринку, можна сказати, що компанії нема чого боятися. Однак це не так. Згідно з квартальним звітом, Microsoft зафіксувала 5-відсоткове падіння продажів ліцензій Windows, які стосуються продажу ліцензій OEM Pro, а також на 11% споживчих ліцензій. Ці втрати викликані безпосередньо зростаючою популярністю Chromebook – комп’ютерів з найнижчими апаратними вимогами, чого достатньо для переважної більшості недосвідчених користувачів. Хоча Microsoft представила на ринку такий пристрій, як Surface Go, проте цього недостатньо для відбиття атак Google на багатьох ринках, як-от США.
Виручка з Microsoft Azure виросла на 76% у цьому кварталі. Серверні продукти й хмарні сервіси піднялися на 28%, а підрозділ “Intelligent Cloud” досяг позначки у $8,6 млрд (+ 24%).
Кому цікаві основні моменти квартального звіту Microsoft, то коротко вони виглядають так:
- Виручка склала $32,5 млрд (зростання на 12%)
- Операційний прибуток склав $10,3 млрд (зростання на 18%)
- Чистий прибуток склав $8,4 млрд
- Розділений прибуток на акцію становить $1,08
- Дохід від комерційних хмарних рішень склав $9 млрд (зростання на 48%)
- Дохід від продуктивності й бізнес-процесів склав $10,1 млрд (зростання на 13%)
- Дохід від Intelligent Cloud склав $9,4 млрд (зростання на 20%)
- Дохід від More Personal Computing склав $13 млрд (зростання на 7%)
- Дохід від комерційних продуктів Office виріс на 11%
- Дохід від споживчих продуктів Office виріс на 1%
- Дохід від LinkedIn зріс на 29%
- Дохід від Dynamics виріс на 17%
- Дохід від серверних продуктів і хмарних сервісів виріс на 24%
- Дохід від Azure виріс на 76%
- Дохід від Enterprise Services виріс на 6%
- Дохід від Windows OEM Pro знизився на 5%
- Дохід від комерційних продуктів Windows і хмарних сервісів виріс на 13%
- Дохід ігрового підрозділу виріс на 8%
- Дохід від Surface виріс на 39%
- Дохід від пошукової реклами виріс на 14%
Джерело: Microsoft