Дослідницьке агентство Pew Research Center провело опитування, щоб дізнатися, звідки жителі США черпають новини. Опитування показало цікаві результати.
Дослідження проводилося на території США, але можна припустити, що схожа картина спостерігається в багатьох сучасних суспільствах. Головним трендом останніх двох-трьох років стало те, що соціальні мережі почали сильно відсувати друковані ЗМІ, займаючи їх місце в якості постачальника новин.
- Дослідження встановило зрослу роль інтернет-пошуку при купівлі товарів в Україні
- Дослідження: у трьох десятках країн мобільний інтернет швидше за Wi-Fi
Згідно з даними Pew Research Center, один з п’яти дорослих американців регулярно отримує новини з соціальних медіа. Експерти пояснюють, що невелике переважання соцмереж сталося після того, як протягом кількох років скорочувалися тиражі газет і журналів, а кількість користувачів соціальних мереж навпаки зростала.Втім, лідером, який далеко залишає позаду соцмережі, як і раніше, є телебачення. Хоча фахівці відзначають, що за останні два роки відсоток використання цього майданчика в якості постачальника новин, скоротився. Далі в рейтингу популярності йдуть новинні сайти, за ними – радіо, слідом соцмережі й наприкінці – друковані ЗМІ. До слова, високі відсотки затребуваності газети й журнали мають у Штатах лише серед людей старше 65 років. Новинні сайти більше всіх воліють люди віком від 30 до 49 років. А серед молоді в якості новинних ресурсів лідирують соціальні мережі.
Джерело: pewresearch