Новини

YouTube надасть вибір, коли переглядати рекламу

На платформі YouTube тестують нововведення – сервіс надає користувачам вибір, коли дивитися рекламу. Це дозволить скоротити кількість рекламних роликів, що переривають відео.

У Google пообіцяли, що незабаром у плеєрі YouTube з’явиться спеціальний бігунок, за допомогою якого людина зможе вирішити, чи хоче вона переглянути дві реклами до перегляду відео або пропустити їх. Але пошуковий гігант підкреслює, що, якщо ви вирішите пропустити ці два рекламних ролики, то в подальшому при перегляді доведеться змиритися з тим, що відео буде частіше перериватися рекламою. Ті глядачі, які погодяться від початку до кінця перетерпіти рекламу на початку сеансу, будуть бачити на 40% менше оголошень, ніж інші.

YouTube

Імовірно, на цей крок у Google пішли, вивчивши статистику демонстрації рекламних оголошень. Згідно з дослідженнями, проведеними на YouTube, чим рідше людину переривати під час перегляду контенту рекламою, тим вище ймовірність того, що вона подивиться оголошення від початку до кінця.

Спочатку ця можливість з’явиться на сайті, а потім пошириться на мобільний застосунок і застосунок для смарт-ТБ.

Джерело: blog.google

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано