30 серпня всесвітнє поширення набуває відеосервіс Facebook Watch, який протягом року працював тільки для американських користувачів соцмережі. Очікується, що цей сервіс може створити серйозну конкуренцію YouTube.
Спочатку оцінити нову відеоплатформу зможуть тільки користувачі мобільних пристроїв, що працюють на операційній системі Android, а трохи пізніше з’явиться версія для iOS.
Заявлено, що Facebook Watch робить ставку на авторів відео, яким буде запропоновано заробляти на своїх творіннях. Монетизація відеороликів доступна за допомогою включення в них рекламних пауз. Крім того, автори зможуть використовувати сервіс Creator Studio, який буде збирати корисні аналітичні дані. Наприклад, з його допомогою можна відстежити, які з відео викликали більший інтерес у аудиторії, якими з них користувачі Facebook поділилися зі своїми друзями й так далі.
Спочатку оцінити нову відеоплатформу зможуть тільки користувачі мобільних пристроїв, що працюють на операційній системі Android, а трохи пізніше з’явиться версія для iOS.
Джерело: fb