Новини

NVIDIA представила GPU з технологією, що відкриває шлях до фотореалістичної віртуальної реальності

NVIDIA представила графические процессоры, с технологией, открывающей путь к фотореалистичной виртуальной реальности

Раніше цього року NVIDIA анонсувала новий набір функцій «RTX», що включає підтримку розширених функцій трасування променів, модернізацію графічної техніки, яка імітує спосіб роботи світла в реальному світі.

Очікувалося, що компанія представить нове покоління гіперреалістичної графіки, але виникла одна невелика проблема: ніхто не робив ніяких апаратних пристроїв для підтримки нової технології.

І ось, під час міжнародної конференції SIGGRAPH генеральний директор NVIDIA Джен Хун Хуан показав графічний процесор GPU NVIDIA Turing восьмого покоління, який дійсно здатний прискорити трасування променів.NVIDIA представила графические процессоры, с технологией, открывающей путь к фотореалистичной виртуальной реальности

Він відображає трасування променів у 25 разів швидше, ніж стара технологія Pascal, завдяки виділеним процесорам, які будуть обчислювати математичні процеси за тим, як світло й звук переміщаються в тривимірних середовищах. Також це будуть перші відеокарти, у яких встановлена ​​анонсована нещодавно нова пам’ять GDDR6 від Samsung. Ця пам’ять набагато швидше передає дані, при цьому використовуючи набагато меншу потужність, якщо порівнювати з попередниками.

Відеокарти, які надійдуть у продаж, поки не призначені для ігрової індустрії. В основному споживачам цього продукту стануть ті, хто робить об’єкти для рендеринга фільмів або моделює нові продукти. Скажімо так – це будуть професійні прискорювачі для серверів, робочих станцій і тому подібних високопродуктивних пристроїв.

NVIDIA представила графические процессоры, с технологией, открывающей путь к фотореалистичной виртуальной реальности

Для прикладу, наскільки потужною стала нова технологія, NVIDIA провела вражаючу демонстрацію Unreal Engine «Reflections», що функціонує на робочій станції з чотирма її старими графічними процесорами Volta, які тепер відображаються в реальному часі з використанням єдиної Turing карти.

Звичайно ж, ця технологія не буде вічно залишатися справою професіоналів. Наприклад, Microsoft вже підтримує трасування променів з розширеннями DXR в DirectX 12. Щоправда, для того, щоб досягти трасування променів у іграх, GPU повинні бути в 100 разів потужнішими сьогоднішніх. А для фотореалістичної віртуальної реальності, тобто віртуальних світів, у яких гравець буде нездатний відрізнити реальність від гри, будуть потрібні відеокарти в 40 разів могутніші.

NVIDIA оголосила про три відеокарти з цією технологією, які повинні будуть з’явитися в четвертому кварталі цього року. Quadro RTX 5000, 6000 і 8000 надійдуть у продаж за $2300, $6300 і $10000 відповідно.

Джерело: engadget

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано