Huawei на цей час є третім брендом смартфонів у світі після Samsung та Apple. У 2017 році китайська компанія продала величезну кількість смартфонів: 153 млн одиниць по всьому світу. На заході, присвяченому запуску Honor Play, генеральний директор Ю Чжендун оголосив про те, що компанія планує перетнути кордон у 200 млн смартфонів у 2018 році.
Що відомо?
Для компанії це означало б – на 30% більше одиниць у порівнянні з минулим роком. Генеральний директор китайської компанії вважає, що цього можна досягти, оскільки компанія збільшила свій бізнес у 51 раз за сім років, у період з 2010 по 2017 рік, припускаючи, що у 2018 році буде досягнутий невеликий приріст до 25%. Крім того, що вона є третім виробником смартфонів на світовому ринку, Huawei також є першим виробником смартфонів у Китаї. У 2017 році китайський високотехнологічний гігант ненадовго випередив Apple в рейтингу, але “яблучна” компанія зуміла знову повернути собі друге місце після запуску нових iPhone наприкінці 2017 року.
У чому запорука успіху Huawei?
Велику допомогу надав суббренд Honor, який також входить до десятки кращих брендів смартфонів. Незважаючи на те, що компанія знаходиться в лінійці кращих брендів смартфонів, на цей час немає телефонів Huawei у рейтингу найпродаваніших у світі, що відносяться до останнього періоду (Q1 2018). Але продажі ростуть, що не може не радувати.
Незважаючи на оптимізм генерального директора, результати за підсумками 2018 року в значній мірі залежать від популярності, зареєстрованої в другому кварталі року. Зрештою, тримісячний період історично є одним з найсильніших кварталів Huawei через випуск її флагманів P-лінії, і свідчить про те, як компанія буде продовжувати працювати протягом решти року.
Зрештою, якщо Huawei дійсно досягне цього успіху, то “розміститься” відразу за компанією Apple, яка продала 215 млн смартфонів минулого року, але зі зменшенням популярності пристроїв преміум-класу очікується, що у 2018 році її продажі будуть трохи менше.
Тим часом конкуренція Xiaomi стає загрозою з кожним днем, тому що компанія, яка на цей час займає 4-е місце серед кращих брендів смартфонів, поступово розширюється на світовому ринку, особливо в сегменті преміум-класу.
В цілому, кінцева мета Huawei – обігнати Samsung, але у світлі труднощів, з якими вона стикається, коли справа доходить до ринку смартфонів у США, компанія, як повідомляється, переорієнтувалася на Європу та Азію, щоб досягти поставленої мети.
Джерело: PhoneArena