Агентство Canalys проаналізувало підсумки третього кварталу на ринку носимих пристроїв. Xiaomi тримається далеко попереду всіх виробників.
У цьому дослідженні Canalys враховуються не тільки-смарт годинники, а й фітнес-трекери. Тому що в розрізі тільки «розумних» годинників безсумнівним лідером за кількістю продаваних пристроїв є Apple. Але на більшому ринку носимих гаджетів пальма першості належить Xiaomi. За даними аналітиків Canalys, за третій квартал 2019 року китайська компанія поставила 12,2 млн одиниць пристроїв. Зростання продажів – 74%, порівняно з минулим роком. На цей момент за Xiaomi закріпилося 27% цього ринку, що стало найкращим показником компанії із 2015 року. На думку експертів, лідерство цього виробника пояснюється просто – велика кількість функцій у гаджетах за доступною ціною.
На другому місці рейтингу Canalys знаходиться Apple з 15% ринку. При цьому 60% усіх продажів за третій квартал поточного року припадає на модель Apple Watch Series 5. Крім того, ще одним двигуном продажів стала знижена ціна Watch Series 3, яка становить $199.
- Хау-Ту: Як вибрати смарт-годинник у 2019?
- Огляд Amazfit Stratos 3: брутальний смарт-годинник для спорту
Третю позицію займає Huawei із 13% (5,9 млн проданих пристроїв). Повідомляється, що річний приріст у цій компанії склав 243%. При цьому левова частка продажів була зафіксована в Китаї.
Fitbit, яка в недалекому майбутньому буде поглинена Google, стала єдиною компанією рейтингу, у якій не спостерігається велике зростання продажів, порівняно з минулим роком. Проте за нею числиться 8% ринку носимих пристроїв. А п’ятірку лідерів замикає Samsung. За даними аналітиків, фітнес-трекери Galaxy Fit дуже добре були прийняті покупцями в Азії.
Джерело: canalys