Новини

Xiaomi трохи лихоманить на ринку смарт-телевізорів

Xiaomi на рынке смарт-телевизоров

Компанія TrendForce представила звіт про хід справ на рику смарт-телевізорів у третьому кварталі 2019 року. У цілому все стабільно, але в Xiaomi намітилися проблеми.

Протягом третього кварталу у цілому виробникам електроніки вдалося продати 54,97 млн ​​телевізорів. Це на 16,8% більше, ніж було реалізовано за підсумками другого кварталу поточного року. Але якщо порівнювати з минулим роком, то помітне легке зниження купівельного попиту – на 1,9%.

Лідером цього ринку є Samsung. Південнокорейська корпорація продала 10,41 млн телевізорів, на 17% поліпшивши свої показники, порівняно з другим кварталом. Та й якщо порівнювати справи компанії із відповідним періодом минулого року, то помітне зростання продажів на 6,8%. Ще одна південнокорейська компанія, LG, займає другу позицію ТОП-5 виробників смарт-телевізорів. За даними TrendForce, її поставки склали 7,41 млн одиниць, що на 25,3% більше, ніж у другому кварталі 2019-го, і на 14,5% більше, ніж було у 2018 році.

На третій позиції розташувалася компанія TCL з 4,8 млн проданих телевізорів. Це на 14% більше, ніж у попередньому кварталі. Але якщо порівнювати цей показник з минулим роком, то справи не такі блискучі – відбулося падіння продажів на 0,7%. На четвертому місці ТОП-5 знаходиться бренд Hisense з 4,62 млн проданих телевізорів. Компанія продемонструвала найбільше зростання як порівняно з другим кварталом (+48,6%), так і з минулим роком (+19,4%).

Xiaomi на рынке смарт-телевизоровА ось у Xiaomi справи йдуть не настільки позитивно. Це єдиний виробник ТОП-5, у якого експерти зареєстрували падіння продажів. У третьому кварталі компанія реалізувала 2,75 млн смарт-телевізорів, що на 8,3% менше, ніж було зафіксовано в попередньому кварталі. Але якщо подивитися на глобальну картину, то в Xiaomi все одно збереглася позитивна динаміка – зростання продажів на 14,6%, порівняно з 2018 роком.

Аналітики TrendForce прогнозують, що в четвертому кварталі поточного року у світі буде продано близько 65,42 млн одиниць телевізорів. Якщо врахувати, що Xiaomi вже встигла випустити в поточному кварталі нові моделі пристроїв, її справи можуть покращитися зовсім скоро.

Джерело: gizmochina

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано