Нещодавно завершився фестиваль Mi Fan Festival. Компанія Xiaomi підвела підсумки й поділилася результатами івенту.
Техногігант співпрацював з онлайн-платформами, а також офлайн-партнерами на 59 ринках світу. Xiaomi повідомила, що до 12 квітня продали 3,05 млн телефонів, а також 1,94 млн екосистемних продуктів. При цьому глобально продали фактично 794 тис. смарт-гаджетів, а також 799 тис. носимих пристроїв.
Варто сказати, що щорічний фестиваль Mi Fan Festival підкреслює відданість компанії фанатам своєї продукції. Генеральний директор Xiaomi повідомив, що для компанії дуже важливі добрі відносини зі споживачами. За його словами, техногігант не один раз переживав складні моменти, з якими допомагали справлятися фанати. Також CEO Xiaomi повідомив, що компанія й далі дотримуватиметься стратегії залучення покупців до різних розробок. Це дозволить Mi-фанам відігравати значиму роль у створенні різних девайсів компанії.
Одним із найпродаваніших товарів на українському ринку стала модель Redmi Note 10 Pro MFF Edition. Лімітовану партію цього телефону розкупили ще в перші кілька днів івенту. Також у період розпродажу багато людей придбали фітнес-трекер Mi Smart Band 4. Крім цього, особливим попитом серед покупців користувалися електросамокати Mi Electric Scooter 1s і Pro 2. Також покупці активно купували телефон Redmi 9 і робот-пилосос Mi Robot Vacuum-Mop 1С. Варто додати, що на численні прохання покупців фестиваль в Україні продовжили до 18 квітня.
Читайте також: