Новини

Xiaomi обігнала Apple на ринку носимих смарт-пристроїв

Xiaomi

За підсумками третього кварталу 2018 року китайська компанія Xiaomi скинула Apple з першого місця на ринку носимих смарт-пристроїв. Аналітики висунули кілька пояснень того, що трапилося.

Дослідницька організація International Data Corporation (IDC) опублікувала квартальний звіт, проаналізувавши фінансові успіхи найбільших гравців ринку носимих «розумних» гаджетів. Порівняно з другим кварталом поточного року, картина в цій сфері кардинально змінилася. Як повідомили аналітики, за третій квартал компанії продали 32 млн одиниць фітнес-браслетів і смарт-годинників. Це на 21,7% більше, ніж було за аналогічний період 2017 року. Головною зіркою статистики стала компанія Xiaomi, темпи зростання продажів якої досягли позначки в 90,9%. Це дозволило їй наздогнати, перегнати й залишити далеко позаду попереднього лідера галузі – компанію Apple.
рынок носимых устройствЗараз на частку Xiaomi доводиться 21,5% ринку, в той час, як за Apple залишилися 13,1%. За словами аналітиків, компанії вибрали різну стратегію заробляння грошей. Перша зробила ставку на кількість проданого товару, тоді як друга – на високий прибуток, закладений у вартість своїх продуктів.

За третій квартал китайський виробник зумів продати 6,9 млн одиниць свого товару. Експерти вважають, що підвищении попитом у цей період користувалися нові фітнес-браслети Mi Band 3, які добре продаються на різних ринках. А ось Apple, випустивши смарт-годинник Watch Series 4, не захотіла знижувати ціни не тільки на новинку, але навіть не опустила вартість попередньої моделі нижче позначки у $200. У підсумку це відбилося на кількості куплених гаджетів. За третій квартал вона реалізувала 4,2 млн одиниць носимих смарт-пристроїв.

Інші виробники показують менш вражаючі результати. Так, на частку Fitbit доводиться 10,9% ринку, Huawei займає 5,9%, а Samsung – 5,6%.

Джерело: idc

Вам також сподобається

1 коментар
  1. Алексей 7 років назад

    Сколько он стоит

    Відповісти

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано