Днями в Міннеаполісі відбувся 52-й матч The Super Bowl (Super Bowl LII). Це фінальна гра Національної футбольної ліги, головна спортивна подія країни, шоу року й справжнє національне свято.
Телетрансляція Super Bowl в Америці традиційно збирає найбільшу аудиторію, залишаючи позаду навіть «Оскар». Цього року аудиторія склала 110 мільйонів глядачів.
У рамках заходу зазвичай виступають світові зірки, демонструється незліченна кількість рекламних роликів (а яких дорогих: хвилина показу коштує понад десять мільйонів доларів!), А також трейлери найбільш очікуваних фільмів. І, забігаючи наперед, повідомимо, що цього року у вільний час вам точно буде що подивитися в кінотеатрах і на своїх телевізорах.
Сьогодні ми розповімо, чим саме матч Super Bowl – 2018 запам’ятався. Креативна реклама, головні новинки у світі кіно, яскраві виступи й забавні курйози, загалом, не занудьгуєте. Обіцяємо.
Зміст
1. Найцікавіша (і дорога) реклама
- Реп-батл авторства Пітера Дінклэйджа та Моргана Фрімена
- Ностальгія за минулим від PepsiCo
- Туризм в Австралії і «Крокодил Данді»
- Це все реклама Tide
- Денні де Віто в шоколаді. M&M’s
- Свято Coca-Cola і люди на Землі
- Девід Швиммер і реклама, яку побачить тільки одна людина
- Зірки світового рівня в рекламі Amazon
- Кіану Рівз і Squarespace
- Стівен Тайлер і Kia Stinger
- Душевний ролик від Toyota
- Пиво Bud Light і лицар-любитель пінного
- Освіжувач повітря Febreze
- Avocados from Mexico – психоделічні авокадо
- Як бізнесмена карають за зневагу до місцевого ринку
- Гідна старість з Etrade
- Чорний екран під час рекламного блоку
2. Найкрутіші трейлери Super Bowl – 2018 (фільми та серіали)
- The Cloverfield Paradox / «Частка Бога»
- A Quiet Place / «Тихе місце»
- Avengers: Infinity War / «Месники: Війна нескінченності»
- Solo: A Star Wars Story / «Соло: Зоряні війни. історії»
- Red Sparrow / «Червоний горобець»
- Jurassic World: Fallen Kingdom / «Світ юрського періоду – 2»
- Skyscraper / «Хмарочос»
- Mission: Impossible – Fallout / «Місія нездійсненна: Наслідки»
- Westworld / «Світ Дикого Заходу» (другий сезон)
- Tom Clancy’s Jack Ryan / «Джек Райан» (перший сезон)
Найцікавіша (і дорога) реклама
Super Bowl – 2018 – це важлива подія у світі реклами. Згідно з інформацією AdWeek, одного з найвпливовіших журналів про рекламу, маркетинг і рекламні технології, вартість показу 30-секундного відео під час матчу в цьому році склала п’ять мільйонів доларів. І прямо зараз ми пропонуємо вам підбірку найдорожчих роликів, показаних у рамках заходу: запальний реп-баттл Пітер Дінклейджа і Моргана Фрімена; M&M’s в образі Денні Де Віто або, навпаки, він в образі драже, Червоного, і сам купається в шоколаді; Pepsi, що повертається в минуле; всюдисущий Tide; преміальний седан Kia зі Стівеном Тайлером з Aerosmith, і не тільки… Ось побачите, буде дуже і дуже цікаво!
Реп-батл авторства Пітера Дінклэйджа та Моргана Фрімена
Серед найбільш пам’ятних рекламних роликів Суперкубка США відоме спортивне видання Bleacher Report відзначило спільну рекламу Mountain Dew і Doritos з оригінальним реп-батлом зірки «Ігри Престолів» Пітера Дінклейджа (Peter Dinklage) і лауреата премії «Оскар» Моргана Фрімена (Morgan Freeman). Впевнені, що чіпси Doritos і газована вода Mountain від їх творчого тандему стануть ще популярнішими.
У першому ролику Пітер Дінклейдж і Морган Фрімен вчаться основам техніки репу у Басти Раймса (Busta Rhymes) і Міссі Еліот (Missy Elliott).

У другому – ми вже бачимо сам поєдинок.
Ностальгія за минулим від PepsiCo
Також Bleacher Report було відзначено відео Pepsi з відсилання до поп-культури, яке повернули на екрани чарівну Сінді Кроуфорд. Вона в ролику з’явилася разом із 18-річним сином Преслі Гербером.
Там же були помічені Брітні Спірс, Майкл Джексон, а ще кадри з фільму «Назад у майбутнє»… Виробник упевнений, що його напій сподобається кожному поколінню.
Туризм в Австралії і «Крокодил Данді»
Туризм у рекламі, до речі, теж зазначеної Bleacher Report, замаскували під трейлер ремейка фільму «Крокодил Данді».
Це все реклама Tide
Головним «переможцем» рекламного блоку Super Bowl – 2018 хлопці з Bleacher Report назвали бренд пральних порошків Tide. І його на заході було так багато, що навіть дивно, коли в рекламному блоці виднівся креатив іншої марки.

Компанія Tide цього року запросила зніматися в рекламі Девіда Харбора (David Harbour), зірку «Дуже дивних справ».
І він, замість колишнього гравця НФЛ і телеведучого Террі Бредшоу, став обличчям компанії, що обіграли в декількох тізерах. В одному з них Бредшоу, наприклад, не може відкрити двері у свій трейлер на знімальному майданчику.
В іншому ролику він бачить на своєму місці в гримерці задоволеного Харбора, який готується до Super Bowl.

Денні де Віто в шоколаді. M&M’s
Сюжет 15-секундного рекламного ролика показує нам червоне драже M&M’s, що мріє стати людиною. І воно нею стає, причому самим Денні Де Віто (Danny DeVito). Одягнений у червону футболку й шорти комедійний актор нарізає кола містом, цікавлячись у перехожих бажанням його з’їсти.
В іншому ролику усе той же Денні ДеВіто купається в шоколаді. І здається, йому це дуже подобається.
Свято Coca-Cola і люди на Землі
Цього року компанія показала ролик на тему культурного й національного різноманіття. У ньому з’являються різні національності, а об’єднує народ принесене Coca-Cola свято.
Девід Швіммер і реклама, яку побачить тільки одна людина
Хлопці зі Skittles славляться нетривіальним підходом до реклами. І здається, цього року вони перевершили самих себе, знявши хвилинний ролик із Девідом Швіммером (David Schwimmer), відомим завдяки серіалу «Друзі». Особливість відео у тому, що воно буде показане лише одній людині – підлітку з Каліфорнії Маркосу Менендесу. А усі інші зможуть тільки бачити його реакцію в живій трансляції на офіційній сторінці бренду у Facebook.
На щастя, Skittles зняла кілька цікавих тізерів. В одному з яких Девід Швіммер нагадує якогось героя футуристичного фільму, в інших – ширяє в невагомості, сидить на колінах у величезного плюшевого ведмедя або дивується бутерброду, який розмовляє та перебиває його.
Зірки світового рівня в рекламі Amazon
За сюжетом, вбудований у «розумну» колонку Amazon Echo (огляд Amazon Echo Dot) голосовий помічник Alexa втрачає голос. І зірки поспішають на допомогу. А саме: актор і кінорежисер Ентоні Хопкінс, іменитий шеф-кухар Гордон Рамзі, хіп-хоп-виконавиця Карді Бі й австралійська стендап-актриса Ребел Вілсон. У ролику помічений і сам засновник Amazon Джефф Безос.
Кіану Рівз та Squarespace
Squarespace, сервіс зі створення сайтів, зняв серію роликів із Кіану Рівзом. В одному з них актор їде на мотоциклі посеред порожньої дороги, задаючись питанням, чи потрібна йому взагалі інтернет-сторінка для ведення бізнесу.
В іншому ролику Кіану Рівз, гріючись біля вогню, реєструє доменне ім’я для сайту своєї компанії, що займається виробництвом мотоциклів Arch Motorcycle. Її актор заснував у 2011 році.
Стівен Тайлер і Kia Stinger
Стівен Тайлер, лідер Aerosmith, під хіт Aerosmith – Dream On – на високій швидкості їздить на Kia Stinger по стадіону – і виходить з авто молодшим на кілька десятків років. Кордон охорони прориває натовп фанатів, а слоган рекламної кампанії свідчить: «Відчуй це знову».
Душевний ролик від Toyota
У його зйомці взяли участь американські паралімпійці. Незважаючи на існуючі обмеження, вони домагаються приголомшливих результатів. І це – гордість країни.
Пиво Bud Light і лицар – любитель пінного
Ролик показує нам оригінальну історію про лицаря. Його – як рятівника – із нетерпінням чекають, а він, як виявилося, прибув… за ящиком пива. Правда, і допомогти жителям не відмовився.
Освіжувач повітря Febreze
У ролику, знятому у форматі інтерв’ю з родичами та знайомими, розповідається про хлопця, якому не потрібен освіжувач повітря.
Avocados from Mexico – психоделічні авокадо
Постачальник авокадо Avocados from Mexico у креативній рекламі з Крісом Еліотом у головній ролі стверджує, що у кожного з нас має бути більше радощів і мексиканських авокадо. Треба сказати, це дуже психоделічне відео з літаючими плодами, гуакамоле й бургерами.
Також ми бачимо, як ідеальне суспільство перетворюється на варварів через те, наприклад, що не працює Wi-Fi.

Як бізнесмена карають за зневагу до місцевого ринку
Компанія Groupon зняла ролик про багатого підприємця, якого прямо біля його будинку чекає парочка потужних спортсменів. І коли той виходить на поріг, розповідаючи про своє ставлення до місцевого ринку, то відразу отримує в живіт м’ячем.
Гідна старість з Etrade
Серед кращих рекламних роликів 52-го Суперкубка є й оригінальна реклама «Ось що значить старіти» («This Is Getting Old»). У ній повно енергійних людей похилого віку, які змушені бути такими тільки тому, що не накопичили достатньо коштів і повинні працювати в такому поважному віці.
Etrade пропонує забезпечити собі гідну старість, заздалегідь відкривши рахунок у банку, щоб уникнути ситуації, в яку, згідно зі статистикою, потрапила третина американців, що працюють до глибокої сивини. На жаль, у нас в Україні ситуація не краща.
Чорний екран під час рекламного блоку
Черговий рекламний блок перервався на 30-секундний чорний екран без звуку. Хтось припустив, що це викуплене рекламне місце, назвавши його жартома «кращим роликом Супербоула». Але насправді чорний екран став банальною помилкою з обладнанням, від якої, на жаль, ніхто не застрахований.
Найкрутіші трейлери Super Bowl – 2018 (фільми та серіали)
І всі вони – тут, в одному місці, щоб ви не ганяли просторами мережі в пошуках цікавенького, що буде на екранах цього року.
The Cloverfield Paradox / «Частка Бога»
Дата виходу: 5 лютого 2018 року
Сюжет розвивається навколо групи астронавтів, які зробили грандіозне відкриття, пов’язане з улаштуванням всесвіту. І воно, як виявилося, є загрозою для усього людства.
Після перегляду трейлера можна зробити висновки, що у фільмі розкриються передумови катастрофи, показаної у «Монстро». З 5 лютого 2018 року фільм доступний у Netflix.
A Quiet Place / «Тихе місце»
Дата виходу: 5 квітня 2018 року
Моторошно атмосферний фільм жахів із Емілі Блант (Emily Blunt). Вочевидь, що й історія незвичайна, і гра акторів хороша. Загалом, гідний очікувань.
Avengers: Infinity War / «Месники: Війна нескінченності»
Дата виходу: 3 травня 2018 року
На Super Bowl – 2018 показали й новий тизер-трейлер до фільму «Месники: Війна нескінченності» (Avengers: Infinity War). І це один із найочікуваніших фільмів 2018 року.
А скільки там супергероїв всесвіту Marvel із фільмів останніх десяти років.

Й усі вони протистоять титану Таносу, який нишпорить у пошуках магічних артефактів – Каменів нескінченності, які змінюють реальність, щоб підпорядкувати собі галактику.
Solo: A Star Wars Story / «Соло: Зоряні війни. Історії »
Дата виходу: 25 травня 2018 року
«Зоряні війни: Останні джедаї» стали однією з найгучніших прем’єр 2017 року. І взагалі, ця сага – культова. Без перебільшення. А зараз ми очікуємо другий самостійний фільм серії і десятий художній фільм франшизи – «Соло: Зоряні війни. Історії».
Режисером картини є Рон Ховард (Ron Howard). Сценарій написаний Лоуренсом і Джонатаном Кездан. Молодого Хана Соло відіграє Олден Еренрайк, Лендо Калріссіана – Дональд Гловер. Образ Чубакки втілив Йонас Суотамо.
«Соло: Зоряні війни. Історії» покажуть 25 травня 2018 року, на 41-у річницю прем’єри «Нової надії», де неперевершений Харрісон Форд (Harrison Ford) уперше з’явився в образі Хана Соло.
Red Sparrow / «Червоний горобець»
Дата виходу: 31 травня 2018 року
Це шпигунський трилер про колишню балерину Домініку Єгорову. Після травми вона змушена попрощатися з великою сценою і вступити на службу до спецпідрозділу розвідки. Там агентам показують, як добувати інформацію за допомогою свого розуму й тіла.
Головну роль зіграла оскароносна актриса Дженніфер Лоуренс (Jennifer Lawrence). Режисер кінострічки – Френсіс Лоуренс (Francis Lawrence), відомий за «Голодними іграми». Судячи з трейлеру, який отримав за дві доби показу майже три мільйони переглядів, можна очікувати досить ефектні образи Лоуренс, розкішні вбрання й вигадливий сюжет.
Jurassic World: Fallen Kingdom / «Світ юрського періоду – 2»
Дата виходу: червень 2018 року
«Світ юрського періоду – 2» – це п’ятий фільм у серії. Його прив’язали до виходу на екрани через 25 років після прем’єри фільму (1993 рік, Стівен Спілберг). Джефф Голдблюм (Jeff Goldblum), зірка перших двох фільмів, зіграє і в новій частині.
Сюжет такий: через чотири роки після подій попередньої картини, динозаври знову живуть на острові Нублар, гуляючи зруйнованими руїнами парку розваг. Несподівано пробуджується древній вулкан, що лежить під островом .
Колишній менеджер парку розваг, Клер, організовує кампанію з порятунку монструозних рептилій від повторного вимирання. Герої ухиляються від вулканічних бомб, тікають від потоків лави і, звичайно, самих динозаврів. Подробиці тут. Світова прем’єра намічена на початок літа.

Skyscraper / «Хмарочос»
Дата виходу: 12 липня 2018 року
Головну роль у фільмі «Хмарочос» зіграв Дуейн Джонсон (Dwayne Johnson). Він – Вілл Форд, колишній співробітник ФБР і ветеран війни, що втратив ногу. І працює Вїлл експертом служби безпеки в хмарочосі «Перлина», зведеному в Китаї.
Будинки захоплюють невідомі терористи. Вони влаштовують підпал, а головний герой не тільки рятує людей, а й дізнається, чому саме на «Перлину» напали невідомі. Форд, щоб дати відсіч озброєним терористам, згадує усі свої навички роботи в ФБР. І, треба сказати, він – той ще молодець.
Режисер картини – Роусон Маршалл Требер (Rawson Marshall Thurber), який відомий своєю роботою над фільмом «Ми – Міллери».
Mission: Impossible – Fallout / «Місія нездійсненна: Наслідки»
Дата виходу: 26 липня 2018 року
«Наслідки» – шоста картина за франшизою «Місія нездійсненна». У головній ролі… Том Круз (Thomas Cruise).
Причому актор, у свої 55 років, усі трюки виконав самостійно. Кажуть, що на зйомках навіть кісточку зламав.
Westworld / «Світ Дикого Заходу» (другий сезон)
Дата виходу: 22 квітня 2018 року
Серіал. І вже другий сезон. Нагадаємо, що перший сезон називають найпопулярнішим серіалом за всю історію існування каналу HBO. У ньому задіяні такі відомі актори, як Ентоні Хопкінс (Anthony Hopkins), Еван Рейчел Вуд (Evan Rachel Wood), Ед Харріс (Ed Harris), Тенді Ньютон (Thandie Newton), Джеймс Марсден (James Marsden), Джеффрі Райт (Jeffrey Wright ) та інші.
У другому сезоні андроїди, вельми реалістичні людиноподібні роботи, стають господарями колишнього парку розваг і мстять людям за жорстоке поводження й захоплення решти світу.
Tom Clancy’s Jack Ryan / «Джек Райан» (перший сезон)
Дата виходу: 31 серпня 2018 року
Це новий серіал, заснований на книжковій серії Тома Кленсі (Thomas Clancy). У ньому викладається дивовижна історія морського піхотинця Джека Райана.
Інші трейлери:
- У Києві презентували перший офіційний трейлер фільму «Крути 1918»
- У Дніпрі презентували тизер комедійного фільму «Major Creampie»
- Вийшов трейлер нового кібер-панк фільму «Німий» від Netflix
- У Мережі з’явився новий трейлер хоррора The Evil Within – 2
Що подивитися:
- ТОП-15 фільмів, які ми чекаємо у 2018 році
- 10 найяскравіших фільмів, якими нам запам’ятався 2017 рік
- Що подивитися в кіно – прем’єри з 1 по 7 лютого 2018
- Що подивитися в кіно – прем’єри з 25 по 31 січня 2018
- Що подивитися в кіно – прем’єри з 18 по 24 січня 2018
- Що подивитися в кіно – прем’єри з 11 по 17 січня 2018
- Що подивитися в кіно – прем’єри з 4 по 10 січня 2018
Чим захід запам’ятався
А саме: перемогою Philadelphia Eagles, виступом Джастіна Тімберлейка з голограмою Принца, народженням мема та гімном у виконанні Пінк. Даємо подробиці.
Цього року у фінальному матчі Національної футбольної ліги з американського футболу між New England Patriots і Philadelphia Eagles кубок узяла остання команда.
До речі, вперше в історії. Рахунок – 41:33. Найкориснішим гравцем назвали квотербека Ніка Фоулза. Він починав сезон запасним.
У перерві фінального матчу виступив Джастін Тімберлейк (Justin Timberlake). І його хіт Can not stop the feeling – це щось (як і композиції із нового альбому «Man of the Woods», які він також виконав на Super Bowl – 2018). Ще й із голограмою легендарного співака Принца (Prince), який помер у 2016 році. Тімберлейк поважає його творчість. І саме тому він присвятив Принцу частину свого виступу.
А шанувальник Тімберлейка на Super Bowl – 2018 став мемом дня – через збій смартфона. Хлопчик просто хотів зробити селфі із зіркою, але гаджет несподівано вимкнувся. Фото розгубленого підлітка миттю облетіло весь Інтернет.
Треба сказати, у хлопця вийшло зробити зоряне селфі. Ми щиро раді за нього.
У цьому році на Super Bowl гімн Америки виконала співачка Пінк (Pink). Перед виступом, у прямому ефірі, вона витягла з рота жувальну гумку. Пізніше Пінк прокоментувала конфуз, повідомивши, що «це була пігулка для горла».
На заході її підтримували чоловік Кері Харт (Carey Hart) і шестирічна донька Віллоу.
А чим вам запам’ятався захід: грою, шоу, креативної рекламою або трейлерами найгарячіших новинок поточного року? Висловіть свою думку в коментарях. Нам цікаво.