Студія Netflix поділилася квартальним звітом про доходи та проаналізувала успіх серіалу «Відьмак». Як доказ використовували сервіс Google Trends.
Щоб довести успішність нового серіалу, у Netflix вирішили вдатися до простого рішення — порівняти кількість запитів у Google. Для аналізу в Google Trends були обрані чотири проекти, які вийшли в передсвятковий період: «Відьмак», «Мандалорець» (Disney+), «Ранкове шоу» (Apple TV+) і «Джек Райан» (Amazon Video). Графік продемонстрував, що серіал Netflix в Інтернеті шукали найбільше.
Але експерти угледіли в такому підході серйозну діру. Справа в тому, що аналітики каналу будували графік, задавши в параметрах запити по всьому світу. При цьому Apple TV+ і Disney+ існують лише кілька місяців і доступні в обмеженій кількості країн. Для порівняння, Netflix доступний у 190 країнах світу, а запущений у листопаді Disney+ тільки в п’яти.
Проте, коли американські журналісти вибрали в Google Trends параметр «США» замість «весь світ», картина не змінилася — «Відьмак» дійсно шукали більше. Щоправда, розрив між ним і серіалом «Мандалорець» виглядає вже не так критично.
Також читайте:
Джерело: theverge