За підсумками першого півріччя 2018-го стало зрозуміло, що США втратили звання найбільшого ринку збуту продукції Samsung. Відтепер найбільше поставок корейська компанія здійснює в Китай.
Відповідно до звітів компанії, у період з січня по червень цього року в КНР було продано продукції на $74,60 млрд. Це склало 32,7% від усієї суми доходів, отриманих технічним гігантом за 6 місяців. За цей самий період частка доходів від поставок до США склала 26%. Для порівняння, за весь 2016 рік ця частка становила 31,8%.
Завоювання китайського ринку компанією Samsung не відбулося одномоментно. Ще у 2013-му рівень доходів від китайських споживачів становив 18,5%. Наступного року сума зросла на 2%, і так поступово збільшувався рівень затребуваності. Експерти вважають, що різке зростання популярності корейської компанії у Китаї сталося на тлі підвищеного попиту на чіпсети Samsung серед китайських розробників гаджетів. Тоді як ослаблення позицій компанії на американському ринку пояснюється політикою протекціонізму, яку проводить уряд Штатів.
Ще зі звіту Samsung стало відомо, що до п’ятірки її кращих клієнтів потрапили китайське й гонконзьке підприємства. Усього до ТОП-5 увійшли: китайський виробник електроніки Huawei Technologies, американські компанії Apple і Verizon Wireless, німецька Deutsche Telekom і гонконгська Techtronics.
Джерело: theinvestor