VR-гарнітури стають ще більш популярними. У липні-вересні 2017 вперше було продано понад 1 млн штук. Ніхто з гравців ринку не збирається зупинятися на досягнутому.
Як би хто не лаяв технологію віртуальної реальності та її очевидні недоліки, вона впевнено продовжує набирати популярність. Так, VR поки не позбавлена серйозних технічних недоробок, наприклад, низької роздільної здатності дисплеїв, провідного з’єднання з джерелом сигналу, а також «ефекту заколисування», який викликає нудоту у деяких користувачів. Однак статистика продажів гарнітур віртуальної реальності говорить нам про те, що у даної технології велике й світле майбутнє.
Аналітична компанія Canalys опублікувала свій звіт про продажі VR-гарнітур від найбільших виробників за третій квартал 2017 року. І дані ці вселяють впевненість у тому, що віртуальна реальність впевнено набирає обертів, і все більша кількість людей вирішує придбати дивовижний пристрій, який переміщує їх усередину відео гри або 360-градусного відео.
Основним виробникам VR-шоломів усього за три місяці вдалося реалізувати трохи більше 1 мільйона подібних пристроїв. Вам може здатися, що це невелике число, але нагадаємо, що в минулому році ситуація з продажами була досить обтяжливою.
Перше місце, як і передбачалося, заслужено займає японська компанія Sony. Їй вдалося реалізувати 490 000 шоломів PlayStation VR. Враховуючи, що на минулому тижні в ході «Чорної п’ятниці» вартість гарнітури Sony була знижена майже в два рази, можна подумки приплюсувати до цього числа ще пару сотень тисяч пристроїв. Поки ці дані ще не були оприлюднені. Усього ж Sony зі своєю гарнітурою вдалося відхопити 49% ринку, вельми й вельми хорошим показником.
Друге місце з 21% та 210 000 проданих гарнітур займає компанія Oculus. Варто зазначити, що у Oculus Rift, враховуючи їх популярність, є усі можливості скласти гідну конкуренцію PlayStation VR.
А на третьому, як ви могли вже здогадатися, розташувалася компанія HTC з 14% та з 160 000 проданих гарнітур Vive. Це, безсумнівно, успіх, враховуючи які конкуренти у HTC Vive VR.
Загалом і в цілому, трійка лідерів займає на сьогоднішній день 86% ринку. Решта ж 14% розподіляються між такими гравцями, як Google, Samsung, Lenovo та іншими. Їх гарнітури, на жаль виробників, не здатні конкурувати з широким асортиментом ігор і застосунків, якими можуть похвалитися Sony, Oculus та HTC. Sony настільки добре «вистрілила» своїм PlayStation VR, що моментально відхопила 80% ринку Японії. І зупинятися на досягнутому японці не збираються: вони регулярно випускають бандли шолома, вкладаючи туди ігри на зразок Gran Turismo Sport або Skyrim VR.
Сьогодні аналітики впевнені в тому, що віртуальну реальність у найближчі роки чекає небувалий підйом. Адже пристрої ці можуть використовуватися не тільки в ігровій індустрії, але також у промисловості, охороні здоров’я, освіті та інших галузях.
З огляду на те, що Microsoft нещодавно створила відкриту платформу Windows Mixed Reality, на ринок найближчим часом хлинуть VR-гарнітури від самих різних виробників. Упевнений, що гарнітури, які підтримують Windows Mixed Reality, зуміють нав’язати серйозну конкуренцію лідерам ринку. Що ж, це дуже добре для споживачів. Чекати цього залишилося зовсім недовго. І може права компанія Microsoft, стверджуючи, що настала “ера змішаної реальності”.
Беріть участь у розіграші Конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі містаУмови розіграшу:Розіграш діє з 21.10.2025 р. по 02.11.2025…
Бери участь у розіграші навушників Nothing headphone (1) Black (більше…)
Беріть участь у розіграші 1000 Алло ГрошейУмови розіграшу:Розіграш діє з 16.10.2025 р. по 23.10.2025 р.(включно) на території України, окрім тимчасово…
Бери участь у розіграші ігрової миші Dream Machines DM9 Skill USB Black та килимка для мишки Dream Machines DM Pad…
Беріть участь у розіграші 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4Умови розіграшу:Розіграш…
Розглядаючи різноманітні кухонні прилади, пропонуємо дізнатися, як вибрати мультипіч, адже це багатофункціональна та зручна побутова техніка. Використовуючи її, ви зможете…