На платформі YouTube тестують нововведення – сервіс надає користувачам вибір, коли дивитися рекламу. Це дозволить скоротити кількість рекламних роликів, що переривають відео.
У Google пообіцяли, що незабаром у плеєрі YouTube з’явиться спеціальний бігунок, за допомогою якого людина зможе вирішити, чи хоче вона переглянути дві реклами до перегляду відео або пропустити їх. Але пошуковий гігант підкреслює, що, якщо ви вирішите пропустити ці два рекламних ролики, то в подальшому при перегляді доведеться змиритися з тим, що відео буде частіше перериватися рекламою. Ті глядачі, які погодяться від початку до кінця перетерпіти рекламу на початку сеансу, будуть бачити на 40% менше оголошень, ніж інші.
Імовірно, на цей крок у Google пішли, вивчивши статистику демонстрації рекламних оголошень. Згідно з дослідженнями, проведеними на YouTube, чим рідше людину переривати під час перегляду контенту рекламою, тим вище ймовірність того, що вона подивиться оголошення від початку до кінця.
Спочатку ця можливість з’явиться на сайті, а потім пошириться на мобільний застосунок і застосунок для смарт-ТБ.
Беріть участь у розіграші Конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі містаУмови розіграшу:Розіграш діє з 21.10.2025 р. по 02.11.2025…
Бери участь у розіграші навушників Nothing headphone (1) Black (більше…)
Беріть участь у розіграші 1000 Алло ГрошейУмови розіграшу:Розіграш діє з 16.10.2025 р. по 23.10.2025 р.(включно) на території України, окрім тимчасово…
Бери участь у розіграші ігрової миші Dream Machines DM9 Skill USB Black та килимка для мишки Dream Machines DM Pad…
Беріть участь у розіграші 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4Умови розіграшу:Розіграш…
Розглядаючи різноманітні кухонні прилади, пропонуємо дізнатися, як вибрати мультипіч, адже це багатофункціональна та зручна побутова техніка. Використовуючи її, ви зможете…