На платформі YouTube тестують нововведення – сервіс надає користувачам вибір, коли дивитися рекламу. Це дозволить скоротити кількість рекламних роликів, що переривають відео.
У Google пообіцяли, що незабаром у плеєрі YouTube з’явиться спеціальний бігунок, за допомогою якого людина зможе вирішити, чи хоче вона переглянути дві реклами до перегляду відео або пропустити їх. Але пошуковий гігант підкреслює, що, якщо ви вирішите пропустити ці два рекламних ролики, то в подальшому при перегляді доведеться змиритися з тим, що відео буде частіше перериватися рекламою. Ті глядачі, які погодяться від початку до кінця перетерпіти рекламу на початку сеансу, будуть бачити на 40% менше оголошень, ніж інші.
Імовірно, на цей крок у Google пішли, вивчивши статистику демонстрації рекламних оголошень. Згідно з дослідженнями, проведеними на YouTube, чим рідше людину переривати під час перегляду контенту рекламою, тим вище ймовірність того, що вона подивиться оголошення від початку до кінця.
Спочатку ця можливість з’явиться на сайті, а потім пошириться на мобільний застосунок і застосунок для смарт-ТБ.
Беріть участь у розіграші конструкторів LEGO® Harry Potter Корінь мандрагори, LEGO® Harry Potter Гедвіґа на Тисовій вулиці, LEGO® Harry Potter…
Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…
Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…
Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…
Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…
Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…