На платформі YouTube тестують нововведення – сервіс надає користувачам вибір, коли дивитися рекламу. Це дозволить скоротити кількість рекламних роликів, що переривають відео.
У Google пообіцяли, що незабаром у плеєрі YouTube з’явиться спеціальний бігунок, за допомогою якого людина зможе вирішити, чи хоче вона переглянути дві реклами до перегляду відео або пропустити їх. Але пошуковий гігант підкреслює, що, якщо ви вирішите пропустити ці два рекламних ролики, то в подальшому при перегляді доведеться змиритися з тим, що відео буде частіше перериватися рекламою. Ті глядачі, які погодяться від початку до кінця перетерпіти рекламу на початку сеансу, будуть бачити на 40% менше оголошень, ніж інші.
Імовірно, на цей крок у Google пішли, вивчивши статистику демонстрації рекламних оголошень. Згідно з дослідженнями, проведеними на YouTube, чим рідше людину переривати під час перегляду контенту рекламою, тим вище ймовірність того, що вона подивиться оголошення від початку до кінця.
Спочатку ця можливість з’явиться на сайті, а потім пошириться на мобільний застосунок і застосунок для смарт-ТБ.
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…