Categories: Новини

Xiaomi звітує про стабільне зростання доходів і прибутків у 3-му кварталі 2021 року

Корпорація Xiaomi, компанія-виробник споживчої та смартелектроніки, в основі бізнесу якої — смартфони та смартпристрої, що підключені до єдиної платформи Інтернету речей (IoT), представила свої консолідовані та підтверджені аудитом результати за ІІІ квартал, що закінчився 30 вересня 2021 року.

У ІІІ кварталі 2021 року загальна виручка Xiaomi зросла на 8,2% проти минулого року та склала приблизно 78,1 млрд юанів, тоді як скоригований чистий прибуток за цей період склав 5,2 млрд юанів, що на 25,4% більше порівняно з минулим роком.

Водночас станом на 22 листопада 2021 року щомісячна кількість активних користувачів MIUI перевищила 500 млн, що стало ще одним досягненням для стратегії Xiaomi «Смартфон × AIoT».

Дохід від інтернет-послуг у ІІІ кварталі сягнув 7,3 млрд юанів (новий квартальний максимум), що на 27,1% більше порівняно з минулим роком. Дохід компанії на зарубіжних ринках у третьому кварталі 2021 року сягнув 40,9 млрд юанів, що становить 52,4% від загального доходу.

У ІІІ кварталі 2021 року, попри глобальний дефіцит ключових компонентів, глобальні поставки смартфонів компанії Xiaomi досягли 43,9 млн штук. На зарубіжних ринках упродовж третьего кварталу загальний обсяг поставок смартфонів вартістю понад €300 (або в еквіваленті) зріс на понад 180%  порівняно з аналогічним періодом минулого року, що свідчить про просування компанії в сегменті преміумкласу. У третьому кварталі 2021 року дохід сегменту IoT- та лайфстайл-продуктів склав 20,9 млрд юанів, що на 15,5% більше порівняно з минулим роком. Кумулятивні витрати компанії на дослідження та розробки сягнули 9,3 млрд юанів, що є зростанням на 51,4%. R&D-команда Xiaomi налічує понад 14000 осіб, що становить понад 44% співробітників компанії.

Основні фінансові показники ІІІ кварталу 2021 року

  • Загальна виручка зросла на 8,2% проти минулого року та склала 78,06 млрд юанів.
  • Валовий прибуток — приблизно 14,29 млрд юанів, що на 40,6% більше порівняно з минулим роком.
  • Скоригований (non-IFRS) чистий прибуток склав 5,18 млрд юанів та зріс на 25,4% у річному обчисленні.

Xiaomi Corporation: «Упродовж ІІІ кварталу 2021 року ми й надалі зміцнювали нашу основну стратегію «Смартфон × AIoT» та фокусувалися на ринку смартфонів преміумкласу. Ми посіли перше місце за обсягом поставок смартфонів у 11 країнах і регіонах. Ми продовжували досліджувати та впроваджувати інновації у продуктах і технологіях, щоб іще більше підвищити нашу конкурентоспроможність на ринку продуктів преміумкласу. Наші доходи від інтернет-послуг досягли нового квартального максимуму, тож ми й далі інвестуватимемо в дослідження та розробки, які є основою конкурентоспроможності наших продуктів».

Читайте також:

Наталя Звягiнцева

Recent Posts

  • Акції та конкурси

Розіграш смартфона Samsung Galaxy S25 FE в Instagram

Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…

2 дні ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ ігрової клавіатури Logitech G515 Lightspeed TKL

Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)

2 дні ago
  • Статті

Pixel 9 Pro vs Pixel 9 Pro XL: повний огляд відмінностей

Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…

3 дні ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0

Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)

4 дні ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ геймерської могутності!

Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…

5 днів ago
  • Статті

ТОП-20 фільмів на вечір: велика добірка на будь-який настрій

Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…

1 тиждень ago