Корпорація Xiaomi, компанія-виробник споживчої та смартелектроніки, в основі бізнесу якої — смартфони та смартпристрої, що підключені до єдиної платформи Інтернету речей (IoT), представила свої консолідовані та підтверджені аудитом результати за ІІІ квартал, що закінчився 30 вересня 2021 року.
У ІІІ кварталі 2021 року загальна виручка Xiaomi зросла на 8,2% проти минулого року та склала приблизно 78,1 млрд юанів, тоді як скоригований чистий прибуток за цей період склав 5,2 млрд юанів, що на 25,4% більше порівняно з минулим роком.
Водночас станом на 22 листопада 2021 року щомісячна кількість активних користувачів MIUI перевищила 500 млн, що стало ще одним досягненням для стратегії Xiaomi «Смартфон × AIoT».
Дохід від інтернет-послуг у ІІІ кварталі сягнув 7,3 млрд юанів (новий квартальний максимум), що на 27,1% більше порівняно з минулим роком. Дохід компанії на зарубіжних ринках у третьому кварталі 2021 року сягнув 40,9 млрд юанів, що становить 52,4% від загального доходу.
У ІІІ кварталі 2021 року, попри глобальний дефіцит ключових компонентів, глобальні поставки смартфонів компанії Xiaomi досягли 43,9 млн штук. На зарубіжних ринках упродовж третьего кварталу загальний обсяг поставок смартфонів вартістю понад €300 (або в еквіваленті) зріс на понад 180% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що свідчить про просування компанії в сегменті преміумкласу. У третьому кварталі 2021 року дохід сегменту IoT- та лайфстайл-продуктів склав 20,9 млрд юанів, що на 15,5% більше порівняно з минулим роком. Кумулятивні витрати компанії на дослідження та розробки сягнули 9,3 млрд юанів, що є зростанням на 51,4%. R&D-команда Xiaomi налічує понад 14000 осіб, що становить понад 44% співробітників компанії.
Основні фінансові показники ІІІ кварталу 2021 року
Xiaomi Corporation: «Упродовж ІІІ кварталу 2021 року ми й надалі зміцнювали нашу основну стратегію «Смартфон × AIoT» та фокусувалися на ринку смартфонів преміумкласу. Ми посіли перше місце за обсягом поставок смартфонів у 11 країнах і регіонах. Ми продовжували досліджувати та впроваджувати інновації у продуктах і технологіях, щоб іще більше підвищити нашу конкурентоспроможність на ринку продуктів преміумкласу. Наші доходи від інтернет-послуг досягли нового квартального максимуму, тож ми й далі інвестуватимемо в дослідження та розробки, які є основою конкурентоспроможності наших продуктів».
Читайте також:
Беріть участь у розіграші Конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі містаУмови розіграшу:Розіграш діє з 21.10.2025 р. по 02.11.2025…
Бери участь у розіграші навушників Nothing headphone (1) Black (більше…)
Беріть участь у розіграші 1000 Алло ГрошейУмови розіграшу:Розіграш діє з 16.10.2025 р. по 23.10.2025 р.(включно) на території України, окрім тимчасово…
Бери участь у розіграші ігрової миші Dream Machines DM9 Skill USB Black та килимка для мишки Dream Machines DM Pad…
Беріть участь у розіграші 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4Умови розіграшу:Розіграш…
Розглядаючи різноманітні кухонні прилади, пропонуємо дізнатися, як вибрати мультипіч, адже це багатофункціональна та зручна побутова техніка. Використовуючи її, ви зможете…