Корпорація Xiaomi, компанія-виробник споживчої та смартелектроніки, в основі бізнесу якої — смартфони та смартпристрої, що підключені до єдиної платформи Інтернету речей (IoT), представила свої консолідовані та підтверджені аудитом результати за ІІІ квартал, що закінчився 30 вересня 2021 року.
У ІІІ кварталі 2021 року загальна виручка Xiaomi зросла на 8,2% проти минулого року та склала приблизно 78,1 млрд юанів, тоді як скоригований чистий прибуток за цей період склав 5,2 млрд юанів, що на 25,4% більше порівняно з минулим роком.
Водночас станом на 22 листопада 2021 року щомісячна кількість активних користувачів MIUI перевищила 500 млн, що стало ще одним досягненням для стратегії Xiaomi «Смартфон × AIoT».
Дохід від інтернет-послуг у ІІІ кварталі сягнув 7,3 млрд юанів (новий квартальний максимум), що на 27,1% більше порівняно з минулим роком. Дохід компанії на зарубіжних ринках у третьому кварталі 2021 року сягнув 40,9 млрд юанів, що становить 52,4% від загального доходу.
У ІІІ кварталі 2021 року, попри глобальний дефіцит ключових компонентів, глобальні поставки смартфонів компанії Xiaomi досягли 43,9 млн штук. На зарубіжних ринках упродовж третьего кварталу загальний обсяг поставок смартфонів вартістю понад €300 (або в еквіваленті) зріс на понад 180% порівняно з аналогічним періодом минулого року, що свідчить про просування компанії в сегменті преміумкласу. У третьому кварталі 2021 року дохід сегменту IoT- та лайфстайл-продуктів склав 20,9 млрд юанів, що на 15,5% більше порівняно з минулим роком. Кумулятивні витрати компанії на дослідження та розробки сягнули 9,3 млрд юанів, що є зростанням на 51,4%. R&D-команда Xiaomi налічує понад 14000 осіб, що становить понад 44% співробітників компанії.
Основні фінансові показники ІІІ кварталу 2021 року
- Загальна виручка зросла на 8,2% проти минулого року та склала 78,06 млрд юанів.
- Валовий прибуток — приблизно 14,29 млрд юанів, що на 40,6% більше порівняно з минулим роком.
- Скоригований (non-IFRS) чистий прибуток склав 5,18 млрд юанів та зріс на 25,4% у річному обчисленні.
Xiaomi Corporation: «Упродовж ІІІ кварталу 2021 року ми й надалі зміцнювали нашу основну стратегію «Смартфон × AIoT» та фокусувалися на ринку смартфонів преміумкласу. Ми посіли перше місце за обсягом поставок смартфонів у 11 країнах і регіонах. Ми продовжували досліджувати та впроваджувати інновації у продуктах і технологіях, щоб іще більше підвищити нашу конкурентоспроможність на ринку продуктів преміумкласу. Наші доходи від інтернет-послуг досягли нового квартального максимуму, тож ми й далі інвестуватимемо в дослідження та розробки, які є основою конкурентоспроможності наших продуктів».
Читайте також: