Стало відомо, що китайський техногігант Xiaomi планує відвантажити цього року більше 14 млн одиниць своїх “розумних” телевізорів.
Таким чином, компанія хоче зміцнити свої позиції у цьому сегменті ринку. Вона збирається збільшити обсяг поставок на 1 млн одиниць порівняно з минулим роком. При цьому спочатку Xiaomi поставила мету відвантажити 16 млн смарт-телевізорів, але плани змінилися через пандемію COVID-19.
Завдяки великим поставкам продаж телевізорів Xiaomi також принесе вигоду і її постачальникам, як-от MediaTek і Ruixuan. Нещодавно в Мережі з’явилася інформація, що компанія стала лідером з продажу смарт-ТВ у Китаї за перше півріччя 2020 та у 2019-му. Вона випередила такі компанії, як Skyworth і Hisense.
Минулого року Xiaomi відвантажила 10,46 млн одиниць смарт-ТВ. Таким чином, вона стала першим виробником телевізорів в історії китайського ринку з обсягом річних поставок понад 10 млн одиниць. Крім Китаю, телевізори Xiaomi користуються попитом і на інших ринках. Наприклад, у 2018 році, після того як в Індії представили Mi TV, компанія всього за пів року продала понад 500 тис. телевізорів. На цей момент її частка на цьому ринку становить понад 33%.
Читайте також:
Джерело: gizmochina