Categories: Новини

Xiaomi перетворить Redmi в самостійний бренд

Сьогодні компанія Xiaomi оголосила, що хоче виділити Redmi в самостійний бренд і вже 10 січня представить смартфон з камерою роздільною здатністю 48 Мп.

Компанія Xiaomi завжди вміла дивувати не тільки своїх прихильників, але також експертів, журналістів і простих користувачів. Зовсім недавно промайнула інформація, що саме сьогодні китайська компанія щось там представить, покаже. Ми говоримо про те, що на своїй сторінці в соцмережі Weibo компанія опублікувала картинку. З неї можна було зробити висновок, що представлять перший смартфон з камерою роздільною здатністю 48 Мп. І відбудеться це 10 січня. А далі ще цікавіше, хоча такого сюрпризу навряд чи хто очікував.

Справа в тому, що в поясненні до картинки можна прочитати, що на даному заході Xiaomi оголосить про перетворення Redmi в незалежний бренд. Так, ви не помилилися. Китайський виробник вирішив піти шляхом своїх китайських побратимів Huawei і Oppo, у яких вже є свої суббренди Honor і Realme відповідно.

Це може означати, що той самий смартфон з камерою роздільною здатністю 48 Мп може стати не тільки флагманом лінійки, але і флагманом всього бренду. Класична модель розвитку чи не будь-якої марки якраз і передбачає спочатку анонс флагмана, а потім випуск моделей середнього і початкового рівнів. Значить нас чекає приємний сюрприз 10 січня.

Тут же в Мережі почали з’являтися чутки, що новий флагман назвуть Redmi 7 Pro і Redmi Pro 2. З огляду на те, що лінійка буде переформатована під новий стандарт, серійна модель може отримати будь-який з них. Але історично для флагмана Redmi Pro 2 підходить краще. Втім, ворожити залишилося вже недовго.

Трохи пізніше на офіційній сторінці компанії в соціальній мережі Weibo з’явилися коментарі Лея Цзуня (Lei Jun), глави компанії. Зокрема, він пояснив, що причина в поділі брендів Mi і Redmi лежить на поверхні, і полягає вона в позиціонуванні: якщо торгова марка Redmi спочатку створювалася для бюджетних моделей, то Mi в назві – явна ознака флагманського статусу смартфона. Redmi і Mi відрізняються і моделями поширення: якщо Redmi в багатьох країнах пропонуються через онлайнові магазини, то Mi, навпаки, широко представлені в роздрібній мережі. По суті, бренди і так були розділені, але без чіткої межі. Тепер компанія розділить Redmi і Mi цілком і повністю.

Такий підхід дасть можливість Xiaomi чіткіше позиціонувати смартфони і приділяти кожній з трьох серій (є ж ще і Pocophone!) Більше уваги. Тепер пристрої серії Mi стануть «преміальніші», а Redmi будуть більше задовольняти запити своєї аудиторії. Ну а у Pocophone, мабуть, свій шлях.

Нам тільки залишається дочекатися анонса до 10 січня та порадіти за

Xiaomi.

Юрій Світлик

Recent Posts

  • Статті

Гібрид чи електромобіль: що краще обрати у 2025 році

Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…

4 дні ago
  • Статті

Електромобіль взимку: як працює, запас ходу, поради та відгуки

Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…

4 дні ago
  • Статті

Як купити електромобіль у 2025 році: повний гід для українського водія

Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…

4 дні ago
  • Статті

ТОП 7 пароварок: кращі моделі за рейтингом 2025

Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…

4 дні ago
  • Акції та конкурси

Розіграш м’яких іграшок Fuggler в Tik-Tok

Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…

5 днів ago
  • Акції та конкурси

Розіграш смартфона POCO F8 Pro в YouTube

Беріть участь у розіграші смартфона POCO F8 Pro 12/512 GB Titanium SilverУмови розіграшу:Розіграш діє з 01.12.2025 р. по 15.12.2025 р.…

5 днів ago