За підсумками третього кварталу 2018 року китайська компанія Xiaomi скинула Apple з першого місця на ринку носимих смарт-пристроїв. Аналітики висунули кілька пояснень того, що трапилося.
Дослідницька організація International Data Corporation (IDC) опублікувала квартальний звіт, проаналізувавши фінансові успіхи найбільших гравців ринку носимих «розумних» гаджетів. Порівняно з другим кварталом поточного року, картина в цій сфері кардинально змінилася. Як повідомили аналітики, за третій квартал компанії продали 32 млн одиниць фітнес-браслетів і смарт-годинників. Це на 21,7% більше, ніж було за аналогічний період 2017 року. Головною зіркою статистики стала компанія Xiaomi, темпи зростання продажів якої досягли позначки в 90,9%. Це дозволило їй наздогнати, перегнати й залишити далеко позаду попереднього лідера галузі – компанію Apple.Зараз на частку Xiaomi доводиться 21,5% ринку, в той час, як за Apple залишилися 13,1%. За словами аналітиків, компанії вибрали різну стратегію заробляння грошей. Перша зробила ставку на кількість проданого товару, тоді як друга – на високий прибуток, закладений у вартість своїх продуктів.
- Apple та Xiaomi поділили світовий ринок смарт-годинників
- Прогноз: незабаром злетить попит на смарт-годинники і бездротові навушники
За третій квартал китайський виробник зумів продати 6,9 млн одиниць свого товару. Експерти вважають, що підвищении попитом у цей період користувалися нові фітнес-браслети Mi Band 3, які добре продаються на різних ринках. А ось Apple, випустивши смарт-годинник Watch Series 4, не захотіла знижувати ціни не тільки на новинку, але навіть не опустила вартість попередньої моделі нижче позначки у $200. У підсумку це відбилося на кількості куплених гаджетів. За третій квартал вона реалізувала 4,2 млн одиниць носимих смарт-пристроїв.
Інші виробники показують менш вражаючі результати. Так, на частку Fitbit доводиться 10,9% ринку, Huawei займає 5,9%, а Samsung – 5,6%.
Джерело: idc
Сколько он стоит