Новини

Xiaomi хоче домінувати на ринку смартфонів за допомогою Redmi

Міжнародні ринки стають все важливішими для Xiaomi. І в інтерв’ю з Sina Tech генеральний директор суббренда Xiaomi Redmi, Лу Вейбінг (Lu Weibing), не приховував того факту, що у компанії глобальні плани щодо домінування на міжнародному ринку.

На індійському ринку смартфонів Xiaomi та Redmi разом лідирують останні сім кварталів. Зараз вони утримують 10-відсоткову перевагу над другим місцем (Samsung), але за рахунок подальших інвестицій Xiaomi хоче вивести все на абсолютно новий рівень, досягнувши 50%-ої частки ринку.

На китайську компанію та її суббренд на цей час припадає 29% індійських поставок, тому мета, безумовно, оптимістична й цілком реальна. Зрештою, 7 з 10 найпродаваніших смартфонів в Індії були від Xiaomi. Крім того, кілька тижнів тому було оголошено, що всього за два місяці було відправлено понад 2 млн пристроїв Redmi Note 7.

За межами Азії Xiaomi та Redmi також сподіваються продовжити розширення цього року. У Європі компанія займає четверте місце після Samsung, Apple та Huawei, але завдяки подальшим інвестиціям Redmi вона сподівається поступово скоротити розрив. Крім того, у надії на збільшення поставок у глобальному масштабі, у 2019 році Redmi з’явиться в Латинській Америці разом з ринками Східної, Центральної та Західної Африки. Компанія планує продовжити фокусуватися на електронній комерції і співвідношенні ціни та якості, а це означає, що не буде поштовху для отримання високого прибутку.

Джерело: phonearena

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано