Новини

Вигадана піца від Google сколихнула ринок реклами

Реклама пиццы

Компанія Unskippable Labs, що є структурним підрозділом Google, запустила на YouTube рекламу вигаданого бренду піци, що зібрала мільйони переглядів. Підроблена реклама потрібна була для вивчення міфів про рекламні ролики.

Бренд піци “Doctor Fork” (з анг. – Доктор Веделка) рекламувався на YouTube за допомогою 33 різних відео, які зібрали 20 млн переглядів. Головна мета цього полягала в тому, щоб дослідним шляхом вивчити, чи правдиві поширені міфи про вплив тих чи інших рекламних ходів на людське сприйняття. Наприклад, прийнято вважати, що успішна реклама не сприймає зйомку людини, що жує  та прямо дивиться в камеру. Але ніхто раніше не проводив експериментів, щоб довести або спростувати правомірність цього твердження.

Жодне рекламне агентство не могло взяти на себе сміливість презентувати реальний бренд нестандартним чином, не розуміючи, якою може бути реакція людей. А ось вигадана реклама піци розв’язувала руки для повноцінних досліджень. Використання YouTube відкрило доступ до мільйонів реальних людей, а не обмеженому числу відібраних учасників фокус-групи.

У результаті досліджень вдалося прийти до кількох висновків. Зокрема, фахівці з’ясували, що краще сприймалися ролики, У яких інформація глядачеві доставлялася з максимальною кількістю ефектів – через відео- та звуковий ряд, з використанням тексту. Крім того, вдалося довести, що, якщо рекламується їжа, то кращим вибором буде макрозйомка. Надалі в Unskippable Labs планують повторити експеримент, щоб з’ясувати інші питання, що стосуються рекламного ринку.

Джерело: techcrunch

Вам також сподобається

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано