Компанія Apple планує розширити можливості мовлення свого майбутнього стрімінгового ТБ-сервісу за допомогою нового медіаплеєра. Зараз компанія програє на цьому ринку конкурентам.
У першій половині 2019 року Apple планує запустити в США новий стрімінговий ТБ-сервіс, який згодом пошириться на сотню країн. У цей проект компанія вкладає чималі кошти – понад $1 млрд. Ці гроші йдуть на створення унікального контенту, який можна буде побачити тільки на «яблучному» стрімінговом сервісі. Але, щоб ці витрати окупилися, компанії необхідно, щоб у цього каналу була дійсно велика аудиторія, яка б виходила далеко за межі спільноти користувачів пристроїв Apple.
Вирішенням питання може стати створення медіаплеєра, який підключається до телевізора. На думку фахівців, цей пристрій буде працювати на зразок Fire Stick від Amazon або Chromecast від Google. Експерти вважають, що для поширення свого ТБ-сервісу компанії необхідно почати виробляти медіаплеєр за доступною ціною. Зараз вона програє конкуренцію на ринку подібних пристроїв таким гігантам, як Google, Amazon і Roku. Ці виробники пропонують покупцям продукти в ціновому діапазоні від $25 до $50, а у Apple немає нічого схожого.
Ще одним варіантом поширення стрімінгового сервісу, над яким думають у Купертіно, є створення програми для смарт-ТБ. Але поки обидва проекти знаходяться на стадії обговорення.
Джерело: engadget