У Токіо почало працювати кафе, де замовлення клієнтам розносять симпатичні роботи-офіціанти. А керують ними дистанційно люди з обмеженими фізичними можливостями.
Кав’ярня з незвичайним персоналом розташувалася в районі Мінато Уорд японської столиці. Як розповіли організатори закладу, поки воно працює в тестовому режимі. Заклад відкрили наприкінці листопада, і пропрацює кафе лише до 7 грудня. За цей період розробники хочуть оцінити, наскільки злагоджено відбувається робота. Адже фокус весь у тому, що роботи-офіціанти не є автономними «бійцями громадського харчування» – ними дистанційно, зі своїх будинків, керують люди, які через фізичні обмеження не можуть покинути житло.
- Мініатюрний робот SEER закохає в себе одним поглядом
- Зледащіли вкрай: LG створить роботів-носіїв для супермаркетів
- Соціальний робот Furhat підтримає бесіду й навчить мовам
Подібним проектом розробники хочуть вирішити відразу кілька проблем: забезпечити працівниками громадські заклади, підвищити їх привабливість для туристів, допомогти в соціалізації людям з обмеженими фізичними можливостями та дати їм роботу. До слова, за годину дистанційного керування роботами-офіціантами їх оператори заробляють близько $9.
В експериментальній кав’ярні відвідувачів обслуговують п’ять симпатичних роботів. Висота кожного становить 1,2 м. Вони оснащені датчиками, які передають через Інтернет відеозображення та звук оператору, який керує всіма діями електронного офіціанта.Розробники цієї технології впевнені, що подібна схема може прекрасно працювати не тільки в галузі громадського харчування, але також у сфері перевезень та зв’язку. Це розширить можливість працевлаштування людей з обмеженими фізичними здібностями. Вони будуть вирішувати, що потрібно зробити, а їх «аватар» візьме на себе практичну реалізацію відданих команд. Організатори кафе планують відкрити його на постійній основі до 2020 року, коли в Японії пройдуть Олімпійські та Паралімпійські ігри.
Джерело: japantimes