Керівництво NASA всерйоз розглядає можливість продажу місць для багатих туристів на апаратах, що здійснюють польоти на Міжнародну космічну станцію (МКС). Це може бути одним із кроків щодо збільшення прибутковості космічного агентства.
Пропозицію про туристичні польоти нещодавно розглянули члени консультативного підкомітету NASA. У космічному агентстві вважають, що такі польоти допоможуть поліпшити імідж організації. Крім турпольотів у агентстві зараз вивчають можливість використання логотипу NASA в комерційних цілях. Також розглядається питання появи астронавтів у рекламних відео.
Таке прагнення до комерціалізації не з’явилося на порожньому місці, а йде прямісінько з Білого дому. В адміністрації президента планують до 2030 року повністю перекрити пряме фінансування МКС.
Чиновники хочуть перевести орбітальну лабораторію на комерційні рейки. Поки ця ініціатива була зустрінута жорсткою критикою конгресменів. Але те, що в космічному агентстві заговорили про можливість астронавтів брати з собою на МКС парочку туристів, говорить про те, що в космічному агентстві до цього поставилися серйозно.
Крім іншого, у NASA оцінюють можливість продажу прав на іменування своїх ракет і частішого використання логотипу. На цей момент агентство уникає прикрас своїм логотипом ракет, що перевозять вантажі на МКС, але в майбутньому це може змінитися.
Джерело: washingtonpost