Categories: Новини

Творці TikTok запустили конкурента Apple Music

Компанія ByteDance Inc., що стоїть за популярним застосуноком TikTok, вирішила вийти на ринок музичних стримінгових сервісів. Застосунок Resso існує вже пів року.

Великого запуску цього сервісу розробники поки не роблять, оскільки доводять його до розуму й «обкочують» в одній країні. Щоправда, країну вони вибрали, м’яко кажучи, немаленьку, щоб протестувати Resso. На сьогоднішній день сервіс доступний в Індії, і його можна встановити на Android- та iOS-пристрої. За даними агентства Bloomberg, за перші пів року існування сервіс набрав всього 27 тис. користувачів. Але, знову ж таки, до останнього часу робота над застосуноком йшла без особливого галасу навколо. Потенційно нове дітище ByteDance Inc. може чекати великий успіх. У випущеного два роки тому TikTok зараз налічується близько півтора мільярди користувачів! До слова, в АЛЛО також є офіційний акаунт на TikTok.

Resso вже має ліцензії від індійських лейблів T-Series і Times Music. Але компанії ще належить отримати ліцензійні угоди з такими гігантами індустрії, як Warner Music Group, Universal Music Group і Sony Music Entertainment. Після цього можна буде говорити про потенційну конкуренцію з Apple Music, Amazon Prime Music, YouTube Music, Spotify та іншими популярними стримінговимі сервісами.

Деякими базовими функціями Resso нагадує Apple Music і YouTube Music. Зокрема, система запитує користувача про його музичні уподобання та видає список рекомендацій. Але далі в сервіса більше схожості з TikTok. Наприклад, користувачі Resso можуть додавати до музики власні фото, GIF-файли йвідео. Ця функція називається «Vibes». Доданий контент бачать інші люди, які слухають той самий трек.

Крім того, у застосунку є можливість подивитися тексти пісень і додати їх, якщо вони відсутні. Текстами пісень можна ділитися з іншими програмами, як, наприклад, Instagram, WhatsApp, Facebook та ін. Користувачі навіть можуть залишати свої коментарі під піснями в Resso.

В Індії передплатники застосунку щомісяця платять по $1,70 за користування сервісом без реклами. Та ж ціна в Spotify у цій країні. Водночас підписка обходиться дорожче, ніж вартість місцевих стримінгових сервісів Gaana та JioSaavn. Плюс музична колекція застосунку поки ще не така велика, тому на цей момент він не користується популярністю в Індії. Але в ByteDance Inc. впевнені у великому потенціалі свого нового проекту.

Майя Скиданова

Recent Posts

  • Акції та конкурси

Розіграш смартфона Samsung Galaxy S25 FE в Instagram

Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…

1 день ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ ігрової клавіатури Logitech G515 Lightspeed TKL

Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)

2 дні ago
  • Статті

Pixel 9 Pro vs Pixel 9 Pro XL: повний огляд відмінностей

Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…

3 дні ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0

Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)

4 дні ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ геймерської могутності!

Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…

5 днів ago
  • Статті

ТОП-20 фільмів на вечір: велика добірка на будь-який настрій

Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…

1 тиждень ago