Categories: Новини

Творці TikTok запустили конкурента Apple Music

Компанія ByteDance Inc., що стоїть за популярним застосуноком TikTok, вирішила вийти на ринок музичних стримінгових сервісів. Застосунок Resso існує вже пів року.

Великого запуску цього сервісу розробники поки не роблять, оскільки доводять його до розуму й «обкочують» в одній країні. Щоправда, країну вони вибрали, м’яко кажучи, немаленьку, щоб протестувати Resso. На сьогоднішній день сервіс доступний в Індії, і його можна встановити на Android- та iOS-пристрої. За даними агентства Bloomberg, за перші пів року існування сервіс набрав всього 27 тис. користувачів. Але, знову ж таки, до останнього часу робота над застосуноком йшла без особливого галасу навколо. Потенційно нове дітище ByteDance Inc. може чекати великий успіх. У випущеного два роки тому TikTok зараз налічується близько півтора мільярди користувачів! До слова, в АЛЛО також є офіційний акаунт на TikTok.

Resso вже має ліцензії від індійських лейблів T-Series і Times Music. Але компанії ще належить отримати ліцензійні угоди з такими гігантами індустрії, як Warner Music Group, Universal Music Group і Sony Music Entertainment. Після цього можна буде говорити про потенційну конкуренцію з Apple Music, Amazon Prime Music, YouTube Music, Spotify та іншими популярними стримінговимі сервісами.

Деякими базовими функціями Resso нагадує Apple Music і YouTube Music. Зокрема, система запитує користувача про його музичні уподобання та видає список рекомендацій. Але далі в сервіса більше схожості з TikTok. Наприклад, користувачі Resso можуть додавати до музики власні фото, GIF-файли йвідео. Ця функція називається «Vibes». Доданий контент бачать інші люди, які слухають той самий трек.

Крім того, у застосунку є можливість подивитися тексти пісень і додати їх, якщо вони відсутні. Текстами пісень можна ділитися з іншими програмами, як, наприклад, Instagram, WhatsApp, Facebook та ін. Користувачі навіть можуть залишати свої коментарі під піснями в Resso.

В Індії передплатники застосунку щомісяця платять по $1,70 за користування сервісом без реклами. Та ж ціна в Spotify у цій країні. Водночас підписка обходиться дорожче, ніж вартість місцевих стримінгових сервісів Gaana та JioSaavn. Плюс музична колекція застосунку поки ще не така велика, тому на цей момент він не користується популярністю в Індії. Але в ByteDance Inc. впевнені у великому потенціалі свого нового проекту.

Майя Скиданова

Share
Published by
Майя Скиданова
Tags: ByteDance Inc.RessoTikTokзастосунокмобільний застосунокСтрімінговий сервіс

Recent Posts

  • Акції та конкурси

Розіграш наборів LEGO® Harry Potter в Instagram

Беріть участь у розіграші конструкторів LEGO® Harry Potter Корінь мандрагори, LEGO® Harry Potter Гедвіґа на Тисовій вулиці, LEGO® Harry Potter…

4 дні ago
  • Статті

Гібрид чи електромобіль: що краще обрати у 2025 році

Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…

2 тижні ago
  • Статті

Електромобіль взимку: як працює, запас ходу, поради та відгуки

Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…

2 тижні ago
  • Статті

Як купити електромобіль у 2025 році: повний гід для українського водія

Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…

2 тижні ago
  • Статті

ТОП 7 пароварок: кращі моделі за рейтингом 2025

Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…

2 тижні ago
  • Акції та конкурси

Розіграш м’яких іграшок Fuggler в Tik-Tok

Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…

2 тижні ago