Categories: Новини

Ціни в АЛЛО пробили дно: Чорна п’ятниця в підземеллі

Під час Чорної п’ятниці національний маркетплейс АЛЛО пробив ефір креативом. З 17 до 29 листопада в АЛЛО оголосили акційний період та пропонують нам зазирнути туди, де ще ніхто ніколи не бував — під саму землю. Корисливі фріки, люди підземелля та бездонно низькі ціни — усе це є в промокампанії АЛЛО 2021 року, що створена спільно з креативним агентством TS/D Agency. 

Щороку АЛЛО дивує аудиторію нестандартною комунікацією під час Чорної п’ятниці, і цього разу на нас чекає непроглядна темрява. Кампанія «Ціни в АЛЛО пробили дно» занурює глядача глибоко під землю. Під час першого етапу кампанії, з 17 листопада, маркетплейс випустив відео з «моїм золотцем», а у другому, який стартував 22 числа, у темному світі додалися нові мешканці підземелля.

Впродовж акційного періоду на клієнтів АЛЛО чекають знижки до 75% як на allo.ua, так і в офлайн-магазинах. Ритейлер обіцяє «пробивати» цінове дно в усіх категоріях товарів, зокрема гаджетів, мобільних телефонів та побутової техніки, а також маркетплейс-товарів. Акційні ціни відкриваються поступово, тому тим, хто бажає зірвати куш, рекомендується підписатися на розсилку та стежити за новинами у соціальних мережах АЛЛО.

«Аналізуючи поведінку клієнтів allo.ua, ми бачимо, що покупці готуються до Чорної п’ятниці заздалегідь. Вже декілька років поспіль Black Friday — найгарячіша пора в ритейлі, обсяги покупок у цей час випереджають навіть новорічний період. Компанії теж готуються: інфопривід настільки масштабний, що нікого не залишає байдужим. Ми в АЛЛО щорічно пробиваємося через інфошум завдяки outstanding креативу. Як демонструють цифри, це приносить свої плоди», — розповідає Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.

Детальніше про акцію читайте на allo.ua, в telegram та instagram.

autoplay=no

autoplay=no

Credentials

ГК АЛЛО

  • Артур Матковський — СМО АЛЛО
  • Анна Гаврилюк — Creative Director
  • Єлизавета Сігорська — Creative Copywriter 

TS/D Agency 

  • Діма Цапко — Head of TS/D Agency 
  • Роман Давидюк — Creative Director/Partner, 3D Art-Director and Animations
  • Міша Цапко — Sound Design & Editing
  • TS/D Team — Ярослав Черкунов, Сергій Шах, Рита Радкевич, Дар’я Нева, Юлія Ткаченко, Анастасія Карпович

Читайте також:

Наталя Звягiнцева

Recent Posts

  • Акції та конкурси

Розіграш конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі міста в Tik-Tok

Беріть участь у розіграші Конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі містаУмови розіграшу:Розіграш діє з 21.10.2025 р. по 02.11.2025…

12 години ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ навушників Nothing!

Бери участь у розіграші навушників Nothing headphone (1) Black (більше…)

4 дні ago
  • Акції та конкурси

Розіграш 1 000 Алло Грошей в Instagram

Беріть участь у розіграші 1000 Алло ГрошейУмови розіграшу:Розіграш діє з 16.10.2025 р. по 23.10.2025 р.(включно) на території України, окрім тимчасово…

5 днів ago
  • Акції та конкурси

РОЗІГРАШ сета для геймера!

Бери участь у розіграші ігрової миші Dream Machines DM9 Skill USB Black та килимка для мишки Dream Machines DM Pad…

2 тижні ago
  • Акції та конкурси

Розіграш 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4 в Instagram

Беріть участь у розіграші 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4Умови розіграшу:Розіграш…

2 тижні ago
  • Статті

Мультипіч: що це таке і як вибрати

Розглядаючи різноманітні кухонні прилади, пропонуємо дізнатися, як вибрати мультипіч, адже це багатофункціональна та зручна побутова техніка. Використовуючи її, ви зможете…

2 тижні ago