Професійний геймер Тайлер Блевінс, відомий під ніком «Ninja», став популярним завдяки Fortnite. Але він був одним з перших, хто оцінив нову гру Apex Legends, і, як з’ясувалося, добре на цьому заробив.
Як стало відомо американським ЗМІ, за кілька годин гри в Apex Legends і пару твітів у соцмережі 27-річний Тайлер Блевінс отримав, імовірно, $1 млн від компанії Electronic Arts Inc. Геймеру було що запропонувати за цю суму, оскільки він вважається одним з найвідоміших гравців з величезною кількістю підписників в Instagram і Twitter. А на стримінговому сервісі Twitch у нього налічується більше 13 млн фоловерів. Офіційних коментарів від EA та Блевінса західні ЗМІ не добилися, але анонімне джерело в компанії повідомило журналістам, що заплачена геймеру сума була більш ніж у два рази більша, аніж становить щомісячний дохід гравця від стримінга Fortnite. Тому приблизна сума угоди становить близько $1 млн.
Крім того, відомо, що EA Inc заплатила канадському стримеру «Shroud» за участь у просуванні Apex Legends. Сума, заплачена йому, не розголошується. Але, найімовірніше, його гонорар був набагато скромніше, оскільки на Twitch у нього 6 млн підписників. У компанії повідомили, що привертають до просування своєї новинки стримерів по всьому світу, таким чином даючи дізнатися про неї більшій кількості потенційних гравців.
- Творці гри Apex Legends загрожують Fortnite першими успіхами
- Fortnite Season 8: з’явилися пірати, вулкани та перші проблеми
- Віртуальний концерт у Fortnite сколихнув музичну індустрію
На думку експертів, угода з Тайлером Блевінсом і його колегами по ігровому цеху продемонструвала, що розробники та видавці ігор змінюють маркетингову стратегію. Тепер основна ставка робиться не на рекламні кампанії і дороге просування на ТБ, а на популярних геймерів. І, судячи з усього, розрахунок у випадку з Apex Legends був вірний. За перші три дні в грі зареєструвалося 10 млн людей, а за перший місяць їх стало 50 млн – чверть від усіх користувачів Fortnite. Фахівці підрахували, що, якби кожен зареєстрований гравець купив в Apex Legends базовий набір скінів і зброї, то EA могла б заробити на цьому $500 млн.
Бадьорий старт нової гри позначився й на акціях EA Inc. Через перші три дні після запуску Apex Legends, вартість акцій і ринкова вартість компанії зросли на 16%, що становить $4 млрд.
Джерело: reuters