Кіно/серіали Статті

Що подивитися в кіно – прем’єри з 18 по 24 липня 2019 [+ РОЗІГРАШ]

Кінопрем’єр сьогодні у нас не так багато, як могло би бути, але кожна з них точно варта уваги.

По-перше, на екрани виходить довгоочікуваний ремейк діснеївської класики про левеня Сімбо, на який багато хто з нетерпінням чекав ще з минулого року. По-друге, з сьогоднішнього дня можна подивитися рейтингову драму Педро Альмодовара, яка в травні була представлена ​​в Каннах. Критики високо оцінили старання давнього тандему з Альмодовара й Бандераса, а останній до того ж отримав пальмову гілку за “Кращу чоловічу роль”. І, по-третє, до прем’єр цього тижня потрапив і новий екшн Люка Бессона. Не можна сказати, що Бессон зоригінальничав і створив щось принципово нове, але якщо вам до душі «Нікіта» і «Люсі», то фільм точно вас зацікавить.

Нагадуємо, що у нас триває розіграш квитків до мережі кінотеатрів «Мультиплекс». Липневий розіграш проходить з 04.07.2019 по 31.07.2019, за підсумками якого п’ять переможців традиційно отримають по 2 квитки-запрошення на будь-який сеанс.

Для участия нужно:

  1. Заполнить форму участника, которую вы найдете в конце этой статьи
  2. Подписаться на Telegram-канал Алло, чтобы узнать о результатах розыгрыша первым

Король Лев

Что посмотреть 18-24 июля – Король Лев

25 років по тому вже легендарний диснеївський «Король Лев», над яким пускали сльозу й наспівували оскароносну «Акуна Матата», повертається на великі екрани. Але вже не у вигляді мультиплікації, а у форматі фільму, повністю відтвореного за допомогою комп’ютерної графіки. Очікувалося, що кіноадаптація стане точною копією анімаційної версії 1994 року, однак хронометраж картини збільшився на півгодини, а це значить, що творці вирішили доповнити відому нам з дитинства історію чимось новим. І незважаючи на те, що ремейк поки має досить скромні рейтинги, шанувальникам Disney пропускати «Короля Лева» у кіно ніяк не можна.

Анна

Что посмотреть 18-24 июля – Анна

Люк Бессон розуміється на екшнах про найманців, шпигунів і тендітних жінок, які хвацько укладають на лопатки будь-якого супротивника, а також досконало володіють будь-якими видами зброї. У трилері «Анна» пара цих кінематографічних кліше знову зійшлися, щоб вкотре розповісти нам про важке життя кілера в спідниці. Режисером, сценаристом і продюсером картини виступив сам Бессон, який, до слова, і не заперечував, що новий фільм став фривольним ремейком «Нікіти», а головні ролі виконали Саша Лусс, Кілліан Мерфі, Люк Еванс і Хелен Міррен.

Біль та слава

Что посмотреть 18-24 июля – Боль и слава

Драма Педро Альмодовара з Антоніо Бандерасом і Пенелопою Крус у головних ролях була презентована цього року на Канському кінофестивалі. У центрі сюжету перебуває талановитий режисер Сальвадор Майо, який на заході успішної кар’єри згадує свою молодість, відносини з матір’ю, переїзд з сім’єю до Патерно, першу закоханість і перше справжнє кохання, перші розчарування й удари долі. У його спогадах оживають історії, які нагадують Сальвадору про те, як кінематограф став для нього ліками від болю й причиною слави. І, якщо судити за рейтингами та відгуками кінокритиків, драма вийшла вельми якісною.

Приємного перегляду!

Конкурсна форма

Правила конкурсу

  1. Розіграш діє з 04.07.2019 р. по 31.07.2019 р. на території України, в кiнотеатрах “Multiplex” у наступних мiстах: Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон, Харків, Хмельницький, Житомир, Кривий Ріг, Маріуполь, Рівне, Чернігів, Полтава. Обов’язкові умови для участі в акції: необхідно одноразово заповнити форму для зворотнього зв’язку, вказавши свої фактичні прізвище, ім’я, по батькові, а також інші дані, що передбачені цією формою.
  2. За результатами розіграшу переможці отримають «приз». Під «призом» у рамках цієї акції розуміється можливість придбати запрошення на фільм за ціною 1 (одна) гривня. Кількість призів: 10 шт. Усього переможців – 5 (п’ять). Кожен переможець отримує 2 (два) запрошення на фільм. У кожному запрошенні – унікальний код для отримання одного квитка. Один код може бути використаний 1 раз. Термін дії подарункових квитків по 10.08.2019 р. Коди не діють на IMAX. Клієнт має право відвідати будь-який сеанс у кінотеатрі мережі “Multiplex”. Для цього необхідно надати код із запрошення в касу кінотеатру “Multiplex”. У випадку, якщо після обміну коду на білет усі місця в залі на обраний сеанс виявляться зайнятими, то код можна використати на іншому сеансі цього ж фільму. Під “призом” розуміється товар, який надається клієнту в якості рекламного продукту. Отримання рекламного “призу” не дає право клієнту на повернення грошових коштів за цей “приз” або обмін на аналогічний. Мета надання рекламного “призу” клієнту – реклама товару різноманітними засобами (на добровільних засадах), на власний розсуд клієнта. Якщо на момент розіграшу подарунок буде відсутній на складі, то “приз” може бути замінений на рівноцінний на розсуд Організатора.
  3. Право на отримання “призу” (у разі виграшу) мають повнолітні учасники й неповнолітні за умови письмової згоди батьків (усиновлювачів) або піклувальників. В акції можуть брати участь учасники, які проживають на території України таі згодні з умовами цієї акції.
  4. У конкурсі не можуть брати участь співробітники та представники Організатора та будь-якої іншої компанії, залученої до проведення Акції, близькі родичі вищевказаних осіб, а також юридичні особи.
  5. Порядок визначення переможця акції. Серед усіх учасників, які виконали умови цієї акції (станом на 31.07.2019 р.), буде проведений розіграш “призу”, який відбудеться протягом трьох робочих днів. Розіграш буде проведений за допомогою незалежного сервісу random.org. Процес проведення розіграшу буде опублікований на сайті blog.allo.ua та в telegram-каналi Алло. Переможцю буде додатково направлене повідомлення на адресу його електронної пошти. Результат розіграшу є остаточним і переграванню не підлягає, у тому числі в разі втрати переможцем свого права на отримання “призу”.
  6. Порядок отримання “призу”. “Приз” може бути відправлений на електронну пошту переможців, адресу якої вони нададуть. У разі перемоги неповнолітнього, для отримання “призу” необхідно представити письмову згоду батьків на участь в даній акції, а також згоду на отримання “призу” акції (ці документи відправляються переможцем у відсканованому вигляді у відповідь на повідомлення від організатора про виграш). Важливо пам’ятати, що відправка “призу” буде здійснена на зазначені переможцем дані (ПІБ, мобільний телефон, адреса). Для отримання “призу” переможець повинен пред’явити документ, що підтверджує його особу.
  7. Зручний варіант отримання “призу” переможець зможе вказати, відповівши на отримане від організаторів повідомлення. Якщо переможець не відреагує на отримане повідомлення протягом п’яти календарних днів і/або не надасть дозвіл батьків (усиновлювачів) у той же термін у порядку, передбаченому пунктом 3 цих правил, останній втрачає своє право на отримання призу.
  8. Організатор акції не несе відповідальність за дії третіх осіб, які призвели або можуть призвести до блокування сайту, за допомогою якого можлива реєстрація для участі в цьому розіграші.
  9. Організатор розіграшів не несе відповідальності за технічні збої, які не залежать від його волі й вплинули на хід проведення розіграшу.
  10. У разі виникнення будь-яких суперечок щодо тлумачення умов проведення розіграшів офіційним визнається тлумачення Організатора, яке є остаточним та обов’язковим для всіх учасників розіграшу та не підлягає оскарженню. Термін проведення та умови акції можуть бути змінені за рішенням організатора (ТОВ “АЛЛО”).

Беручи участь у зазначених вище розіграшах, учасники дають свою згоду Організатору ТОВ «АЛЛО» на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптації, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених їм даних, а саме: ПІБ, електронна пошта, телефон, адреса, з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, а також дає свою згоду на передачу (поширення) його даних ТОВ «НОВА ПОШТА» (ЄДРПОУ 31316718), іншим транспортно-експедиторським і кур’єрським організаціям та іншим третім особам (без обмеження) на розсуд ТОВ «АЛЛО». Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Учасником.

Власником наданих Учасником персональних даних є ТОВ «АЛЛО», місцезнаходження: 49044, м. Дніпропетровськ, вул. Барикадна, 15-А. База персональних даних «Клієнти» знаходиться за адресою ТОВ «АЛЛО»: 49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, 15-А.

Суб’єкт персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», має право:

  1. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом.
  2. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
  3. На доступ до своїх персональних даних.
  4. Отримувати не пізніше, ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних.
  5. Пред’являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних.
  6. Пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.
  7. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи.
  8. Звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду.
  9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
  10. Вносити застереження про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди.
  11. Відкликати згоду на обробку персональних даних.
  12. Знати механізм автоматичної обробки персональних даних.
  13. На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

Вам також сподобається

1 коментар
  1. Віталій Ведмідь 6 років назад

    Дякую за квитки!

    Відповісти

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано