Кіно/серіали Статті

Що подивитися в кіно – прем’єри з 10 по 16 жовтня 2019 [+РОЗІГРАШ]

Що будуть показувати в кіно цього тижня? Від сьогодні на великих екранах можна побачити історичний блокбастер на основі повісті Івана Франка, що знятий у копродукції США та України, ремейк датської драми з Джуліанною Мур і Мішель Вільямс у головних ролях, комедію про хитрого голосового асистента й бойовик із Віллом Смітом.

Нагадаємо, що жовтневий розіграш квитків до мережі кінотеатрів «Мультиплекс» у нас іде повним ходом. Умови ви напевно знаєте – проходить розіграш із 02.10.2019 по 31.10.2019, за підсумками якого 5 переможців отримають по два квитки-запрошення на будь-який сеанс.

Для участі потрібно:

  1. Заповнити форму учасника, яку ви знайдете наприкінці цієї статті
  2. Підписатися на Telegram-канал Алло, щоб дізнатися про результати розіграшу першим

Захар Беркут

Что посмотреть 10 – 16 октября – Беркут

Фільм «Захар Беркут» Ахтема Сейтаблаєва став однією з найочікуваніших картин в українському прокаті. По-перше, не так часто екранізують класику української літератури, яка нам знайома ще зі шкільної програми. А, по-друге, не так часто до зйомок залучаються голлівудські профі, які розуміються на гарному кіно з присутністю екшна. Хоча, свою лепту вніс і Роберт Патрік, який виконує головну роль, від якого навряд чи можна було очікувати подібного амплуа.

Двійник

Что посмотреть 10 – 16 октября – Двойник

Генрі Броген – кілер найвищого класу. На його рахунку безліч складних «операцій», які він провів з ювелірною точністю. Але настав момент, коли для своїх босів Броген став зайвим. Звичайному найманцю не усунути професіонала такого рівня, тому ліквідувати Генрі відправляють того, хто зможе з ним впоратися – його двійника. Режисером фантастичного бойовика став Енг Лі, який зняв такі знакові картини, як «Життя Пі» і «Тигр, що крадеться, дракон, що затаївся». А в головній ролі – Вілл Сміт і… Вілл Сміт.

Джексі

Что посмотреть 10 – 16 октября – Джекси

Філ – типовий невдаха-інтроверт. У нього цілком пересічна робота, майже немає друзів і жодного натяку на особисте життя. Головним другом його життя є голосовий помічник на смартфоні – Джексі. Джексі знає про свого «господаря» усе та його спосіб життя їй зовсім не подобається. Мета віртуального коуча – дати Філу «чарівного стусана» на шляху до повноцінного та реального життя. Чого б це йому не коштувало.

Після весілля

Что посмотреть 10 – 16 октября – После свадьбы

Драматичний фільм Барта Фрейндліх – це ремейк однойменної датської стрічки, яка у 2007-му номінувалася на премію «Оскар» у категорії «Кращий фільм іноземною мовою». Ізабель присвятила своє життя благодійності та волонтерству. Вона є одним із засновників дитячого притулку в Індії, який ледь зводить кінці з кінцями. Одного разу до її організації звернулася жінка-меценат, яка готова пожертвувати мільйони доларів, але для цього Ізабель доведеться особисто приїхати до Нью-Йорка. Їхнє знайомство в Америці проходить відмінно, проте потім вона зустрічає свого колишнього чоловіка, який виявився справжнім чоловіком щедрої мільйонерки. Така зустріч не може бути випадковістю. І чим вона загрожує – не може передбачити ніхто. Головні ролі дісталися Джуліані Мур («Ганнібал») і Мішель Вільямс («7 днів і ночей із Мерилін»).

Приємного перегляду!

Конкурсна форма

Правила конкурсу

  1. Розіграш діє з 02.10.2019 р. по 31.10.2019 р. на території України, в кiнотеатрах “Multiplex” у наступних мiстах: Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон, Харків, Хмельницький, Житомир, Кривий Ріг, Маріуполь, Рівне, Чернігів, Полтава. Обов’язкові умови для участі в акції: необхідно одноразово заповнити форму для зворотнього зв’язку, вказавши свої фактичні прізвище, ім’я, по батькові, а також інші дані, що передбачені цією формою.
  2. За результатами розіграшу переможці отримають «приз». Під «призом» у рамках цієї акції розуміється можливість придбати запрошення на фільм за ціною 1 (одна) гривня. Кількість призів: 10 шт. Усього переможців – 5 (п’ять). Кожен переможець отримує 2 (два) запрошення на фільм. У кожному запрошенні – унікальний код для отримання одного квитка. Один код може бути використаний 1 раз. Термін дії подарункових квитків по 15.11.2019 р. Коди діють на мiсця класу Good. Клієнт має право відвідати будь-який сеанс у кінотеатрі мережі “Multiplex”. Для цього необхідно надати код із запрошення в касу кінотеатру “Multiplex”. У випадку, якщо після обміну коду на білет усі місця в залі на обраний сеанс виявляться зайнятими, то код можна використати на іншому сеансі цього ж фільму. Під “призом” розуміється товар, який надається клієнту в якості рекламного продукту. Отримання рекламного “призу” не дає право клієнту на повернення грошових коштів за цей “приз” або обмін на аналогічний. Мета надання рекламного “призу” клієнту – реклама товару різноманітними засобами (на добровільних засадах), на власний розсуд клієнта. Якщо на момент розіграшу подарунок буде відсутній на складі, то “приз” може бути замінений на рівноцінний на розсуд Організатора.
  3. Право на отримання “призу” (у разі виграшу) мають повнолітні учасники й неповнолітні за умови письмової згоди батьків (усиновлювачів) або піклувальників. В акції можуть брати участь учасники, які проживають на території України таі згодні з умовами цієї акції.
  4. У конкурсі не можуть брати участь співробітники та представники Організатора та будь-якої іншої компанії, залученої до проведення Акції, близькі родичі вищевказаних осіб, а також юридичні особи.
  5. Порядок визначення переможця акції. Серед усіх учасників, які виконали умови цієї акції (станом на 31.10.2019 р.), буде проведений розіграш “призу”, який відбудеться протягом трьох робочих днів. Розіграш буде проведений за допомогою незалежного сервісу random.org. Процес проведення розіграшу буде опублікований на сайті blog.allo.ua та в telegram-каналi Алло. Переможцю буде додатково направлене повідомлення на адресу його електронної пошти. Результат розіграшу є остаточним і переграванню не підлягає, у тому числі в разі втрати переможцем свого права на отримання “призу”.
  6. Порядок отримання “призу”. “Приз” може бути відправлений на електронну пошту переможців, адресу якої вони нададуть. У разі перемоги неповнолітнього, для отримання “призу” необхідно представити письмову згоду батьків на участь в даній акції, а також згоду на отримання “призу” акції (ці документи відправляються переможцем у відсканованому вигляді у відповідь на повідомлення від організатора про виграш). Важливо пам’ятати, що відправка “призу” буде здійснена на зазначені переможцем дані (ПІБ, мобільний телефон, адреса). Для отримання “призу” переможець повинен пред’явити документ, що підтверджує його особу.
  7. Зручний варіант отримання “призу” переможець зможе вказати, відповівши на отримане від організаторів повідомлення. Якщо переможець не відреагує на отримане повідомлення протягом п’яти календарних днів і/або не надасть дозвіл батьків (усиновлювачів) у той же термін у порядку, передбаченому пунктом 3 цих правил, останній втрачає своє право на отримання призу.
  8. Організатор акції не несе відповідальність за дії третіх осіб, які призвели або можуть призвести до блокування сайту, за допомогою якого можлива реєстрація для участі в цьому розіграші.
  9. Організатор розіграшів не несе відповідальності за технічні збої, які не залежать від його волі й вплинули на хід проведення розіграшу.
  10. У разі виникнення будь-яких суперечок щодо тлумачення умов проведення розіграшів офіційним визнається тлумачення Організатора, яке є остаточним та обов’язковим для всіх учасників розіграшу та не підлягає оскарженню. Термін проведення та умови акції можуть бути змінені за рішенням Організатора (ТОВ “АЛЛО”).

Беручи участь у зазначених вище розіграшах, учасники дають свою згоду Організатору ТОВ «АЛЛО» на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптації, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених їм даних, а саме: ПІБ, електронна пошта, телефон, адреса, з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, а також дає свою згоду на передачу (поширення) його даних ТОВ «НОВА ПОШТА» (ЄДРПОУ 31316718), іншим транспортно-експедиторським і кур’єрським організаціям та іншим третім особам (без обмеження) на розсуд ТОВ «АЛЛО». Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Учасником.

Власником наданих Учасником персональних даних є ТОВ «АЛЛО», місцезнаходження: 49044, м. Дніпропетровськ, вул. Барикадна, 15-А. База персональних даних «Клієнти» знаходиться за адресою ТОВ «АЛЛО»: 49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, 15-А.

Суб’єкт персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», має право:

  1. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом.
  2. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
  3. На доступ до своїх персональних даних.
  4. Отримувати не пізніше, ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних.
  5. Пред’являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних.
  6. Пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.
  7. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи.
  8. Звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду.
  9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
  10. Вносити застереження про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди.
  11. Відкликати згоду на обробку персональних даних.
  12. Знати механізм автоматичної обробки персональних даних.
  13. На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки. 

Вам також сподобається

1 коментар
  1. Марина 6 років назад

    Участвую! Спасибо за конкурс!

    Відповісти

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано