Сьогодні в Китаї відбувся захід, на якому компанія Samsung анонсувала Galaxy A8s, свій перший телефон з дисплеєм Infinity-O.
Під час заходу представниками компанії було оголошено про нову співпрацю з досить іменитою компанією, а саме – з культовим брендом вуличного одягу Supreme. На сцену були запрошені кілька «представників» бренду Supreme, які поділилися планами компанії представити свою лінію вже наступного року відкриттям великого магазину в Китаї, та не одного, а цілих семи. Але справа в тому, що ці «представники» не мають ніякого відношення до оригінального бренду Supreme і плани з відкриття магазину напевно дуже здивують Джеймса Джеббіа, власника й засновника Supreme.
Supreme (англ. Вищий) – американський стрітвер-бренд одягу, заснований у Нью-Йорку у квітні 1994 року. Насамперед бренд орієнтований на культуру скейтбордингу, хіп-хопу та рок-музики, але також і в цілому на всю молодіжну культуру. Бренд випускає одяг, взуття, аксесуари та скейтборди, які активно продаються на вторинному ринку.
Знаменитий логотип «Supreme» з текстом, написаним білою похилою футурою, поміщений в яскраво-червоний прямокутник, створений під явним впливом пропагандистського мистецтва Барбари Крюгер.
Supreme, з яким Samsung співпрацює, насправді називається Supreme Italia, який є підробленим брендом, здатним продавати підроблене спорядження завдяки якійсь дивній юридичійї лазівці в Італії. Вони не мають ніякого відношення до цього Supreme. Оригінальний бренд із США намагався закрити Supreme Italia та його іспанське представництво, але безуспішно. Суди вирішили, що місцеві компанії можуть продавати товари під брендом Supreme, оскільки американське законодавство про авторське право не поширюється на інші країни.
Що буде спільно виробляти Samsung з цією піратською компанією, невідомо, але я гадаю, що ця співпраця ще відгукнеться південнокорейському гігантові.
Джерело: droid-life