У новому звіті дослідницької компанії eMarketer йдеться про те, що електроніка, яку можна носити, наприклад, розумні годинники, фітнес-браслети та інше, усе ще не так популярні, як того хотілося б виробникам.
Згідно зі звітом, однією з головних причин такого стану справ, вважається те, що ті ж «розумні» колонки є більш доступним товаром. А що стосується «розумних» годинників, то на сьогоднішній день, багато потенційних покупців не можуть зважитися на покупку, оскільки часто вартість годинника порівнянна з цінником на новий смартфон.
Якщо говорити конкретними цифрами, то на території США 77% повнолітніх користувачів мають у використанні смартфони, але тільки 20% з них є власниками тієї чи іншої моделі «розумних» годинників.
Найімовірніше, що на даний момент ринок просто не готовий до такого типу «розумних» гаджетів. Я впевнений, що пройде 3-5 років, і на руці кожного українця ми зможемо бачити той або інший пристрій з класу електроніки, яку можна носити.
Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…
Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…
Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…
Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…
Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…
Беріть участь у розіграші смартфона POCO F8 Pro 12/512 GB Titanium SilverУмови розіграшу:Розіграш діє з 01.12.2025 р. по 15.12.2025 р.…