У компанії Alibaba придумали новий підхід у співпраці зі швейними фабриками. Рітейлер пропонує впровадити в їх виробництво «розумні» технології для оптимізації роботи.
У Alibaba вважають, що рітейлери повинні бути в одній зв’язці з виробниками, щоб домогтися максимальної вигоди для всіх сторін. Цим була продиктована пропозиція китайським швейним фабрикам оснастити їх виробництво технологіями штучного інтелекту.
У цехах встановлюється обладнання, відеокамери, що збирають дані про роботу підприємства. Зібрана інформація аналізується комп’ютерною програмою, і потім фабриці даються рекомендації з оптимізації виробництва. Для оснащення однієї компанії всім необхідним (відеокамерами, апаратними засобами та оптоволоконними мережами) потрібно $7400.
На цей момент у програмі, ініційованій Alibaba, беруть участь 20 підприємств, а в цілому вона розрахована на 200 фабрик. Ті, хто вже бере участь у ній, свідчать про поліпшення роботи. Продуктивність їх зросла на 6%, а цикл поставок скоротився на 10%, і товар став відправлятися замовникам швидше.
Одним з учасників є компанія Hangzhou Dianshi Garment, у якій працюють 100 працівників. Фабрика стикалася зі стрибками попиту на товар. Влітку доводилося на кілька місяців розпускати штат у відпустку через малу кількість замовлень, а в інші сезони на виробництві навпаки не вистачало робочих рук. За словами гендиректора компанії Вонга Кунші, після впровадження на підприємстві технологій зі штучним інтелектом про вимушені канікулі та періоди авралу забули.
Джерело: yicaiglobal