Новини

Прокуратура Нью-Йорка зацікавилася фірмою, яка продає фейкових передплатників у соціальних мережах

Ні для кого не секрет, що невелика сума грошей може вмотивувати більшість з нас поставити лайк під конкретним записом або підписатися на той чи інший акаунт у соціальних мережах. Здавалося б, що тут такого, справи на пів секунди, а віртуальний гаманець поповнився на умовну суму грошей.

Фейки можна знайти в усіх соціальних мережах, особливо в Twitter. І коли аккаунт “накручує” собі підтримку таких ось фейків, це викликає відчуття, що цей самий аккаунт користується величезною підтримкою й популярністю у людей. У прокуратурі Нью-Йорка вирішили зайнятися цим питанням.

Хоча ситуація з накруткою лайків/передплатників/коментарів багатьом відома, більшість користувачів соціальних мереж не розуміють масштабів бізнесу, що стоїть за цим. Про це нещодавно писали в «Нью-Йорк таймс». Був опублікований довгий звіт про конкретну фірму – Devumi, яка продає «лайки».

Згідно з доповіддю, Devumi заробляє мільйони доларів, продаючи ретвіти і передплатників будь-кому, хто заплатить за них. Вважається, що Devumi контролює близько 3,5 мільйонів підроблених аккаунтів і пропонує клієнтам більше 200 мільйонів передплатників у Twitter.

Звичайно, не усе робиться бездумно й під копірку. Деякі зусилля докладаються для того, щоб облікові записи виглядали справжніми, хоча б, на перший погляд. Для цього такі продавці займаються тим, що в Times називають «крадіжкою соціальної ідентичності». Продавці просто “клонують” акаунти реальних користувачів і використовують їх, як гвинтик у грошовій машині.

Проте, усе вищесказане є частиною гіршої проблеми: використання підроблених облікових записів для впливу і маніпулювання людей у соціальних мережах. Генеральний прокурор Нью-Йорка Ерік Шнайдерман заявив, що в прокуратурі відкрили розслідування в напрямку Devumi.

«Зростаюча кількість ботів означає, що реальні голоси занадто часто заглушуються в нашому суспільстві», – сказав Шнайдерман. «Ті, хто може заплатити найбільше за фоловерів, купують свій шлях до очевидного впливу».

Джерело: slashgear

Рейтинг статті: 0.0
5 0 1

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано