Агентство International Data Corporation (IDC) повідомило, що продажі планшетів спрямувалися вгору вперше за довгий час. Але не всім компаніям пощастило.
Як розповіли в IDC, за третій квартал поточного року компанії продали 37,6 млн одиниць планшетів. Це на 1,9% більше порівняно з відповідним періодом 2018-го. Лідером у цій сфері залишається компанія Apple, у якої за рік продажі планшетів виросли на 21,8%. Презентація нових iPad наприкінці кварталу допомогла ще більше збільшити частку компанії на ринку – з 26,3% у третьому кварталі 2018-го до 31,4% цього року.
- Ринок: уперше за два роки продажі смартфонів пішли вгору
- ASUS прийняла кардинальне рішення щодо планшетів
У Samsung, яка зазвичай ішла слідом за Apple, цього разу становище погіршилося. За рік продажі планшетів знизилися на 13,9%, через що компанія спустилася на третю позицію рейтингу IDC. Друге місце тепер займає Amazon, у якої за рік відбулося зростання поставок на 25,6%. На думку експертів IDC, таких показників американській корпорації вдалося досягти завдяки випуску нових моделей Fire 7 і розпродажу Prime Day Sale. З оновленням моделі Fire 10 і прийдешніми передноворічними розпродажами положення Amazon може ще зміцнити.
На четвертій позиції іде Huawei. За третій квартал у цій компанії зафіксовано падіння продажів на 4,4%. І в цілому за рік її частка на ринку знизилася з 10,2% до 9,5%. Аналітики вважають, що причиною цього стали американські санкції. Замикає п’ятірку лідерів компанія Lenovo, у якої продажі планшетів виросли на 7,6%. Цей виробник відчуває себе добре на ринках Європи, Середнього Сходу та Африки, а також Азії і Тихоокеанського регіону.
Джерело: idc