Український підрозділ Huawei Consumer Business Group поділився даними про обсяг замовлень на Huawei P30 та P30 Pro. Інтерес до новинок перевершив очікування.
Як пояснили в прес-службі Huawei, попередні замовлення в Україні збирали в період з 27 березня по 4 квітня. У компанії відзначили, що з кожним роком українці проявляють усе більший інтерес до флагманів китайської компанії. Так, якщо замовлень на Huawei P20 минулого року було вдвічі більше, ніж раніше замовили Huawei P10, то зараз обсяги ще збільшилися.
- Huawei P30 Pro проти Galaxy S10 Plus — битва року
- Перші враження від Huawei P30 Pro: а хіба буває краще?
На жаль, представники компанії не розкрили точну кількість попередньо замовлених смартфонів, але повідомили, що попередніх замовлень на Huawei P30 виявилося в чотири рази більше, ніж свого часу було на Huawei P20. А попередні замовлення на модель P30 Pro виросли в п’ять разів проти P20 Pro.
Флагмани Huawei 2019 року вийшли в нових градієнтних кольорах – перламутровому (Breathing Crystal) і «Полярне сяйво» (Aurora). Крім того, є модель класичного чорного кольору. Якщо судити з попередніх замовлень, то українським покупцям припали до душі яскраві кольори. За даними прес-служби компанії, 37% усіх замовлень припадають на моделі в кольорі «Північне сяйво», ще 33% віддали перевагу перламутровому. А ось класику вибрали 30% покупців.