На виставці IFA 2019 компанія LG презентує інноваційне рішення з обслуговування техніки. Через спеціальний застосунок пральні машинки та холодильники почнуть попереджати про проблеми.
Служба Proactive Customer Care буде використовувати штучний інтелект ThinQ AI. Розробники поки не вдаються до технічних подробиць, тому складно зрозуміти, як це буде працювати. Але вони обіцяють, що в майбутньому користувачі техніки LG зможуть встановити на смартфон спеціальний застосунок, за допомогою якого будуть отримувати повідомлення про роботу пристроїв.
Наприклад, система зможе постійно моніторити температуру в морозильній камері холодильника. При фіксуванні коливання температури на 3°, вона дасть користувачеві рекомендації про те, як вирішити це. Також система буде відслідковувати проблеми, які приведуть до підвищеного енергоспоживання й порадить, що зробити, щоб підвищити ефективність роботи пристрою та заощадити гроші. Зареєстрованим користувачам регулярно надсилатимуть звіти про роботу техніки, і нагадування про те, коли краще виконувати планове обслуговування.
Беріть участь у розіграші конструкторів LEGO® Harry Potter Корінь мандрагори, LEGO® Harry Potter Гедвіґа на Тисовій вулиці, LEGO® Harry Potter…
Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…
Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…
Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…
Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…
Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…