На виставці IFA 2019 компанія LG презентує інноваційне рішення з обслуговування техніки. Через спеціальний застосунок пральні машинки та холодильники почнуть попереджати про проблеми.
Служба Proactive Customer Care буде використовувати штучний інтелект ThinQ AI. Розробники поки не вдаються до технічних подробиць, тому складно зрозуміти, як це буде працювати. Але вони обіцяють, що в майбутньому користувачі техніки LG зможуть встановити на смартфон спеціальний застосунок, за допомогою якого будуть отримувати повідомлення про роботу пристроїв.
Наприклад, система зможе постійно моніторити температуру в морозильній камері холодильника. При фіксуванні коливання температури на 3°, вона дасть користувачеві рекомендації про те, як вирішити це. Також система буде відслідковувати проблеми, які приведуть до підвищеного енергоспоживання й порадить, що зробити, щоб підвищити ефективність роботи пристрою та заощадити гроші. Зареєстрованим користувачам регулярно надсилатимуть звіти про роботу техніки, і нагадування про те, коли краще виконувати планове обслуговування.
Беріть участь у розіграші Конструктора LEGO® City Трамвай і вокзал у центрі містаУмови розіграшу:Розіграш діє з 21.10.2025 р. по 02.11.2025…
Бери участь у розіграші навушників Nothing headphone (1) Black (більше…)
Беріть участь у розіграші 1000 Алло ГрошейУмови розіграшу:Розіграш діє з 16.10.2025 р. по 23.10.2025 р.(включно) на території України, окрім тимчасово…
Бери участь у розіграші ігрової миші Dream Machines DM9 Skill USB Black та килимка для мишки Dream Machines DM Pad…
Беріть участь у розіграші 2-х мультипечей Xiaomi Air Fryer Essential 6L та очищувача повітря Xiaomi Smart Air Purifier 4Умови розіграшу:Розіграш…
Розглядаючи різноманітні кухонні прилади, пропонуємо дізнатися, як вибрати мультипіч, адже це багатофункціональна та зручна побутова техніка. Використовуючи її, ви зможете…