На виставці IFA 2019 компанія LG презентує інноваційне рішення з обслуговування техніки. Через спеціальний застосунок пральні машинки та холодильники почнуть попереджати про проблеми.
Служба Proactive Customer Care буде використовувати штучний інтелект ThinQ AI. Розробники поки не вдаються до технічних подробиць, тому складно зрозуміти, як це буде працювати. Але вони обіцяють, що в майбутньому користувачі техніки LG зможуть встановити на смартфон спеціальний застосунок, за допомогою якого будуть отримувати повідомлення про роботу пристроїв.
Наприклад, система зможе постійно моніторити температуру в морозильній камері холодильника. При фіксуванні коливання температури на 3°, вона дасть користувачеві рекомендації про те, як вирішити це. Також система буде відслідковувати проблеми, які приведуть до підвищеного енергоспоживання й порадить, що зробити, щоб підвищити ефективність роботи пристрою та заощадити гроші. Зареєстрованим користувачам регулярно надсилатимуть звіти про роботу техніки, і нагадування про те, коли краще виконувати планове обслуговування.
Беріть участь у розіграші смартфона Samsung Galaxy S25 FE 5G 8/128GB JETBLACKУмови розіграшу:Розіграш діє з 04.09.2025 р. по 12.09.2025 р.…
Бери участь у розіграші ігрової клавіатури Logitech G15 Lightspeed TKL (більше…)
Вибір між двома крутими флагманами — це складний компроміс, проте справа, як завжди, в деталях. Смартфони Pixel відомі передовими камерами,…
Бери участь у розіграші сольової гвинтівки для полювання на комах Bug-A-Salt 3.0 (більше…)
Бери участь у розіграші механічної клавіатури HATOR Rockfall 3 Mecha та ігрової миши HATOR Quasar 3 ULTRA – легка, швидка та…
Ось нарешті знайшовся вільний вечір, ви зручно розташувалися на дивані та готові відпочити, але потім годинами гортаєте стрічки кіносервісів і…