Categories: Новини

Перший в Україні корпоративний Tik Tok-акаунт зібрав понад 5 млн лайків

АЛЛО стала першою в Україні компанією, яка зареєструвала офіціальний акаунт у Tik Tok. За рік акаунт зібрав понад 340 тис. підписників і мільйонні перегляди відео, а серед контент-мейкерів каналу — українські тіктокери-мільйонники. «Ідемо спілкуватися зрозумілою мовою зі своєю аудиторією», — вирішили в АЛЛО й залили перше відео в Tik Tok восени 2019 року.

Для акаунта знімають відео українські тіктокери-мільйонники

Від 0 до мільйонів за 12 місяців

До листопада 2020 року на каналі з’явилося вже понад 500 відеороликів. І багато з них збирають мільйони переглядів. Першим відео з мільйоном переглядів став UNO-муві з бажаною на той момент моделлю iPhone. Сьогодні першість за кількістю переглядів утримує ролик із тим самим трендом гри UNO, зі смартфоном від Xiaomi (11 млн переглядів). Також до топу за кількістю переглядів входять ролики з туторіалами (2,4 млн переглядів) і так званими «соціалками» (1,5 млн переглядів).

 

 «Наш акаунт у Tik Tok це майданчик для експериментів і спілкування з янгстерами. Їх найбільше в цій соцмережі. Це спосіб бути на одній хвилі з тією частиною нашої аудиторії, до якої складно достукатися через традиційні канали комунікації», — коментує Артур Матковський, СМО ГК АЛЛО.

Як створюється контент для каналу

Акаунт ведуть дві людини інхаус, а тих, хто створює контент на регулярній основі, — 7 осіб, троє з них — українські тіктокери-мільйонники.

«За рік існування акаунта ми чимало часу провели в Tik Tok і вже досить точно визначаємо потенційні тренди, які зможуть забезпечити максимальну кількість переглядів. Наприклад, на сьогодні це три основні напрямки: гумор, відео з інтригою й навчальні відео», — говорить Григор’єв Євген, Head of SMM ГК АЛЛО. 

Канал уже зібрав 5,4 млн лайків. «І це для нас не межа. Кількість постійно зростає, і вже в найкоротші терміни ми сподіваємося подвоїти результати, ну а глобальна мета, звичайно ж, — максимально конвертувати перегляди в продажі», — розповідає Григор’єв Євген.

Довідка:

АЛЛО — це компанія для тих, хто хоче стати краще, технологічніше, жити комфортно й сучасно. Найбільший ритейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому й відпочинку, від косметики та інструментів до одягу й меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому та в магазини у 140 містах України.

АЛЛО — тицяй що хочеш!

 Tik Tok – відеошерінговая соціальна мережа, створена в Китаї у 2016 році. За даними Datareportal, щомісячна глобальна аудиторія Tik Tok станом на жовтень 2020 року становить 689 млн користувачів.

Наталя Звягiнцева

Recent Posts

  • Статті

Гібрид чи електромобіль: що краще обрати у 2025 році

Гібрид чи електромобіль: що вигідніше у 2025 році? Хоча вартість експлуатації електрокара в 3–4 рази нижча за кілометр пробігу порівняно…

3 дні ago
  • Статті

Електромобіль взимку: як працює, запас ходу, поради та відгуки

Втрата 40–60% запасу ходу взимку електромобілем — такий показник може відлякати будь-якого потенційного власника. Зимові умови дійсно кидають виклик технологіям,…

3 дні ago
  • Статті

Як купити електромобіль у 2025 році: повний гід для українського водія

Через те що з 1 січня 2026 року купівля нового електрокару в Україні може подорожчати на 20%, багато користувачів цікавиться,…

3 дні ago
  • Статті

ТОП 7 пароварок: кращі моделі за рейтингом 2025

Шукаєте, яка пароварка краще, щоб готувала без олії та справді економила час і нерви? Бо після робочого дня хочеться просто…

3 дні ago
  • Акції та конкурси

Розіграш м’яких іграшок Fuggler в Tik-Tok

Беріть участь у розіграші м'яких іграшок Fuggler – Малюк Скрежетун, Крихітка Уга-Буга, Широкоокий.Умови розіграшу:Розіграш діє з 02.12.2025 р. по 18.12.2025…

4 дні ago
  • Акції та конкурси

Розіграш смартфона POCO F8 Pro в YouTube

Беріть участь у розіграші смартфона POCO F8 Pro 12/512 GB Titanium SilverУмови розіграшу:Розіграш діє з 01.12.2025 р. по 15.12.2025 р.…

4 дні ago