- У конкурсі НЕ можуть брати участь співробітники і представники Організаторів і будь-якої іншої компанії, залученої до проведення Акції, близькі родичі вищевказаних осіб, а також юридичні особи.
- Право на отримання «призу» (у разі виграшу) мають повнолітні учасники. В акції можуть брати участь всі учасники, які виконали умови розіграшу, і згодні з умовами цієї акції.
- Порядок визначення переможців акції. Серед усіх учасників, які виконали умови цієї акції передбачені пунктом 1 цих Правил (станом на 01.11.2021 включно), протягом п’яти робочих днів після закінчення акції, шляхом випадкового вибору за допомогою сервісу Random, буде визначено трьох переможців. Результати акції будуть оголошені на сайті blog.allo.ua. Переможцям буде додатково направлено повідомлення на їх сторінки в соціальній мережі або зателефонують по телефону. Результат розіграшу є остаточним і переграванню не підлягає, в тому числі в разі втрати переможцем свого права на отримання «призу».
- За результатами розіграшу три переможця отримують «приз». Під «призом» в рамках даної акції розуміється можливість придбати товар Xiaomi 11T 8/128GB Meteorite Gray або Xiaomi FlipBuds Pro (BHR5114GL) Black або Mi Smart Band 6 NFC за ціною 1 (одна) гривня. Кількість призів: 3 шт. При цьому кожен з переможців отримує свою модель «призу» в залежності від того, на якому етапі він був обраний організатором або був визначений сервісом як переможець, а саме: Перший переможец Xiaomi 11T 8/128GB Meteorite Gray (кількість призів – 1 шт); другий переможець Xiaomi FlipBuds Pro (BHR5114GL) Black (кількість призів – 1 шт); третій переможець Mi Smart Band 6 NFC (кількість призів – 1 шт). «Призом» надається клієнту в якості рекламного продукту. Клієнт має право протягом гарантійного строку передати рекламний продукт для сервісного обслуговування, у разі виявлення клієнтом недоліків у ньому. Отримання «призу» не дає право клієнту на повернення грошових коштів за нього або обмін на аналогічний. Мета надання «призу» клієнту – реклама товару різноманітними засобами (на добровільних засадах), на власний розсуд клієнта. Якщо на момент розіграшу «приз» буде відсутній на складі, то він може бути замінений на рівноцінний за представленою товарною категорією на розсуд Організатора.
- Порядок отримання «призу». «Приз» може бути відправлений в найближчий до переможця магазин АЛЛО або найближче відділення поштового оператора/поштою України, на розсуд переможця. Відправлення буде здійснено за рахунок одержувача. У разі перемоги неповнолітнього, для отримання «призу» необхідно представити письмову згоду батьків на участь в даній акції, а також згоду на отримання «призу» акції (дані документи відправляються переможцем у відсканованому вигляді в відповідь на повідомлення від організатора про виграш). Важливо пам’ятати, що відправка «призу» буде здійснена на зазначені переможцем дані (ПІБ, мобільний телефон, адреса). Для отримання «призу» переможець повинен пред’явити документ, що підтверджує його особу та ІПН.
- Протягом п’яти календарних днів з моменту отримання повідомлення про перемогу учасник повинен відправити повідомлення у відповідь, вказавши при цьому свої ПІБ та контактний номер телефону. Якщо переможець не відреагує на отримане повідомлення протягом п’яти календарних днів і/або не надасть дозвіл батьків (усиновлювачів) у той же термін у порядку, передбаченому пунктом 3 цих правил, останній втрачає своє право на отримання «призу».
- Організатор акції не несе відповідальність за дії третіх осіб, які призвели або можуть призвести до блокування сайту, за допомогою якого можлива реєстрація для участі в даному розіграші.
- Організатор розіграшів не несе відповідальності за технічні збої, які не залежать від його волі і вплинули на хід проведення розіграшу.
- У разі виникнення будь-яких суперечок щодо тлумачення умов проведення розіграшів офіційним визнається тлумачення Організатора, яке є остаточним і обов’язковим для всіх учасників розіграшів і не підлягає оскарженню. Термін проведення та умови акції можуть бути змінені за рішенням Організатора (ТОВ «АЛЛО»).
Беручи участь в зазначених вище розіграшах, учасники дають свою згоду Організатору ТОВ «АЛЛО» на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптації, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених їм даних, а саме: ПІБ, електронна пошта, телефон, адреса, з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, а також дає свою згоду на передачу (поширення) його даних поштовим операторам/пошті України, іншим транспортно експедиторским і кур’єрським організаціям та іншим третім особам (без обмеження) на розсуд Організатора ТОВ «АЛЛО». Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Учасником. Власником наданих Учасником персональних даних є ТОВ «АЛЛО», місцезнаходження: 49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, 15-А. База персональних даних «Клієнти» знаходиться за адресою ТОВ «АЛЛО»: 49044, м. Дніпро, вул. Барикадна, 15-А.
Суб’єкт персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», має право:
- Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом.
- Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
- На доступ до своїх персональних даних.
- Отримувати не пізніше, ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних.
- Пред’являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних.
- Пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.
- На захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи.
- Звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду.
- Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
- Вносити застереження про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди.
- Відкликати згоду на обробку персональних даних.
- Знати механізм автоматичної обробки персональних даних.
- На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки
View Comments
Подскажите, когда результаты?