Експерти агентства IDC підвели підсумки 2018-го, назвавши його найгіршим за всю історію існування ринку смартфонів. Як його пережили Samsung та Apple, яких витісняють китайські бренди?
За підсумками минулого року загальний обсяг продажів смартфонів у світі скоротився на 4,1%, що дало привід експертам назвати 2018 гіршим для цієї галузі. У цілому за минулі 12 місяців продали більше 1,4 млрд одиниць мобільних пристроїв. Пальму першості в цій непростій ситуації вдалося утримати компанії Samsung. На її частку довелося 293,3 млн проданих одиниць, що на 8% менше, ніж було продано ц 2017-му. Проте південнокорейський гігант має найбільшу частку ринку – 20,8%. Хоча за рік він і втратив 0,9%.
На другій позиції залишився Apple, який реалізував 208,8 млн iPhone. Це на 3% менше, ніж компанія продала роком раніше. Але цікаво, що бренду вдалося не тільки зберегти свою частку ринку, але навіть збільшити її на 0,2%. Тепер Apple належить 14,9%.
Хоча Samsung та Apple змогли утримати свої позиції, на п’яти їм наступає Huawei, який став справжнім тріумфатором минулого року. Компанія змогла подолати двохсотмільйонний кордон, продавши 206 млн одиниць смартфонів. Це на 52 млн штук більше, ніж було продано у 2017 році. На цей момент за Huawei закріпилося 14,7% глобального ринку. Також добре йдуть справи у компанії Xiaomi, яка продала 122,6 млн одиниць смартфонів, що на 30 млн одиниць більше, ніж було у 2017-му. А замикає п’ятірку лідерів компанія OPPO, що збільшила свої результати на 1,3% і продала більше 113 млн мобільних пристроїв.
Джерело: idc